Anathema Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Sliter skikkelig med min Bluecom 704/128 linje her. I går morgen var den OK, Da hadde jeg ca 200 ping i Day of deafeat, men ut på kvelden slå den seg helt vrang og pingen varierte fra 400-1000! Samme i dag. Noen som har slike problemer med denne linja eller er det noe med min maskin ? Grusomt irriterende, hadde sett fra til en helg med masse spilling Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Testet å måle hastigheten på itavisens internett måler og hastigheten varierte fra 300kbs til 600kbs, dette kan da ikke love bra ? Lenke til kommentar
LANcorpse Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hmm...du burde egentlig klage på det der, har ikke noe erfaring i DOF på nett, men hva får du ping mot vg.no? Ser bluecom eies av catch og catch bruker vanligvis å være bra, så det var litt rart... Bor du i et utkantstrøk eller i en by? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg bor så å si i en by. Edit: vg pinger på gjennomsnitt 468 ms Endret 9. april 2005 av Jerix Lenke til kommentar
LANcorpse Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bor så å si i en by. Edit: vg pinger på gjennomsnitt 468 ms Syke mann!!! synes synd på deg, sånt skulle ikke vært lov, det er jo mindre ping på et 28.8k modem! Har du noen mulighet til å skifte leverandør? (det kan umulig være noen som er værre ) Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 tror catch sleit igår elns satt og spilt på cs serverene dems så plutselig føyk pingen til alle i været også gadd ikke jeg mer ... Lenke til kommentar
pine Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Når pingen er stor, prøv å kjøre en traceroute til serveren du spiller. Kunne tenke meg å installere Dumeter, sjekke om det går noe trafikk uten at du vet om det Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 dette kan du heklt klart klage på... Jeg fremstilte en liknende klage til NGT, og selv de tok det til etterretning og fikset det, på tross av at andre har fått beskjeden "Vi leverer brebånd, ikke lav ping" ved liknende klager. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 dette kan du heklt klart klage på... Jeg fremstilte en liknende klage til NGT, og selv de tok det til etterretning og fikset det, på tross av at andre har fått beskjeden "Vi leverer brebånd, ikke lav ping" ved liknende klager. nå er det lurt av han å skjekke om han har noe spyware/p2p programmer som skaper trafikk slik at han får høy ping Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sliter skikkelig med min Bluecom 704/128 linje her. Bluecom leverer ikke 704/128. De hadde 720/128 til kr 349 tidligere, men nå er det 850/384 til samme prisen som gjelder. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 dette kan du heklt klart klage på... Jeg fremstilte en liknende klage til NGT, og selv de tok det til etterretning og fikset det, på tross av at andre har fått beskjeden "Vi leverer brebånd, ikke lav ping" ved liknende klager. nå er det lurt av han å skjekke om han har noe spyware/p2p programmer som skaper trafikk slik at han får høy ping Ja helt klart... evt. om ruteren ikke har fasiliteter for å overvåke trafikken, å pinge og å trace-route så kan han bruke disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå