Gå til innhold

iPod Mini bruktkjøp, Garanti?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte en iPod Mini 1. Gen brukt på TG (The Gathering for dem som ikke vet hva det er). Jeg fikk med kvittering og alt det der så den er ikke stjålet.

Problemet er da jeg merket den første uka var at batterikapasiteten var skremmende lav (og ja, jeg vet 1. gen har dårlig kapasitet (8 timer)). Da jeg testet ut batteriet i praksis med alt av strømsparende funksjoner på, dvs. av med lys, av med EQ, miks sanger, ikke noen volumfunksjon og all MP3 på 128kbit/s.

Jeg ladet denne fullt opp på USB porten og da klarte den å holde seg i live i 5,5 timer. Da jeg lader i 4 timer som er Apple sin anbefaling holder iPod'en seg under 4 timer.

Det spørsmålet mitt er da: Hva for no garanti har jeg på denne da iogmed denne er kjøpt brukt? Den er kjøpt på eplehuset i tondheim og jeg har sendt en mail, men de ber meg kontakte apple, og har apple en mail? Finner ingen på hjemmesidene dems.

Jeg vil gjerne bare fikse denne istedenfor å heve kjøpet. (Fikk den litt billig, så om batteritiden er så lav så går det i tanke på hva jeg ga for den) :p

Takker på forhånd for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er uansett 1 års garanti for iPod. Hvis den er kjøpt former enn et år siden har du ikke noe krav på å få reparert den gratis. Ta deg en tur innom en apple-butikk.

Er ca. 2 måneder gammel så akkurat der er det ikke noe problem. Har vært i kontakt med eplehuset i trondheim som er en autorisert apple butikk, men de sier jeg må kontakte apple sin help center. Tenker jeg gjør dette på mandag. Tenkte å høre hva andre hadde gjort med samme saken. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...