sniff Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei har fått meg k700i nå! Hvor lenge skal den lades? Vil gjerne bruke den fortest mulig! Kan jeg starte den, mens den laddes? Lenke til kommentar
sniff Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 De er jo helt nytt batteri? Skal den ikke laddes 24 timer da? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) De er jo helt nytt batteri? Skal den ikke laddes 24 timer da? Nei, dagens batterier trenger ikke det. Når den stopper å lade er den ferdig, da lader den ikke mer heller. Sjekk denne tråden om Lading av nye telefoner. Endret 9. april 2005 av Merathio Lenke til kommentar
sniff Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Okei!!! Da er den ferdig da! Tok vel to timer! Takk for hjelpen! Endret 9. april 2005 av sniff Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vi har veldig mange tråder om dette fra før av. En lang tråd som jeg tror vi alle konkluderte med at lading trengs ikke å gjøres lenge første gang. Søk litt på forumet så finner du masse om dette. Anbefaler som sagt den lange tråden med sitater fra undersøkelser o.l. Mitt råd er som de andre her i tråden: Lad til den sier den er ferdig, eller så lenge manualen sier. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg