sirkent Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei,har nå bestilt meg samsung d500 .men jeg skal også ha meg ett Bt headsett. Derfor,er det noen som har noen anbefalinger...Skriv gjerne hvorfor du anbefaler nettop det settet du mener....Kanskje Amobil også skal vurdere en ny test når det gjelder Bt-headsett Mvh Kent Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror jeg ville kjøpt dette Er jo helt nytt, med bra standby tid. Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette bruker jeg. Og jeg er fornøyd. Det sitter godt på plass, veier lite, og stanbytiden er bra. Pluss at det er lite. og det sitter utenpå øret og ikke inni. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror jeg ville kjøpt dette Er jo helt nytt, med bra standby tid. Ja, dette er et meget godt headset og passer designmessig til telefonen din. Bøylen som sitter rundt øret er stram, men allikevel godt elastisk noe som gjør at det er behagelig å ha på seg uten fare for at det detter av. Prisen ligger på ca 998,- fra butikkene jeg har sett det i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå