Stig-Arne Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 en del amrikanere har det slik ja.. Lenke til kommentar
myrbrukt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 På endel amerikanske biler som har markeringslys og blinklys i samme pære går en ledning til parklys og en ledning til blinklys. Ingen til minus. Sidemarkeringslys er lov nå, fikk beskjed om at de kunne kobles til på eu kontroll i 2002 på min Chevrolet G30 Starcraft. Måtte bytte de røde bak med gule så var alt greit. På kontroll i 2003 og 2004 var det ingen kommentar på de. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er jo mange Volvoer (spesielt S40/V40 trur jeg) som kjører rundt med markeringslys da Disse sitter vel på siden og ikke i blinklysene Dette stemmer. Markeringslysene til S40/V40 sitter i støtfangeren, mens blinklysene sitter rett over (blanke glass, med gule pærer). Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 skal også nevnes at volvo s60 har røde markeringslys på sidene i lyktene bak. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjøpte nye blinkere til bilen i høst. Disse hadde klart glass med orange pærer. I tillegg var det orginalt montert parkeringslys på siden. Dette resulterte i at det lyste hvitt kontinuerlig og blinket orange (tydelig) når jeg brukte blinklyset. Ganske stilig egentlig. Fikk aldri noen negative komentarer hverken fra medtrafikkanter eller politi. Kanskje det hadde noe med klarglasset å gjøre? Leste også at det bare var lov å bruke et sett parkeringslys foran, så jeg demonterte parklysene i hovedlyktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå