Møllerodden Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg holder på med en Windows applikasjon som skal kunne blant annet åpne dokumenter som tilhører prosjekter, filstien til dokumentene blir lagret i databasen og er knyttet til spesielle oppdrag. Jeg har følgende sti til der dokumentene ligger : C:\Documents and Settings\Bruker\Mine dokumenter\Visual Studio Projects\Løsning\Dokumenter Jeg får ikke åpne dokumenter når jeg bruker denne filstien, men om jeg kopierer mappen "Dokumenter" og legger den rett på C: Da går det fint. Det er Programmet mitt som åpner Dokumentene, og det er Word dokumenter det er snakk om. Noen som vet hva som kan være årsak til dette ? Hilsen Frode Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 det kan være at det er mellomrom mellom mappe navnene... Men er ikke så flink til slikt enda... lærer stadig. Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Får du noen exception når feilen oppstår? Kan du vise oss koden du bruker? Er du logget inn som brukeren tilsvarende path-en du henter fra, eller kanskje som admin? Øyvind. Lenke til kommentar
Møllerodden Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takk for interessen angående mitt problem, men jeg har driti meg ut litt, jeg jobber som regel på engelsk OS, men denne gangen jobbet jeg vist på ett norsk OS. Det betyr at det ikke heter Program files, men programm filer. Så det var det som var problemet. Hilsen Frode Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 string program_files_folder = System.Environment.GetFolderPath(System.Environment.SpecialFolder.ProgramFiles); ...dessuten heter det Program Filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå