toss Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg bruker mime_content_type i et script, og får følgende feilmelding: Warning: mime_magic: invalid mode 027777133240. in /mnt/home4/t/to/tossweb/public_html/Selvdiggeren/acp/listfiles.php on line 16 noen som vet hva som kan være gale? takker for alle svar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan vi få se et eksempel på hvordan du bruker det? Lenke til kommentar
toss Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 her er hele koden <?php $php_self = $_SERVER['PHP_SELF']; if(!isset($_GET['dir'])){ $dir = '../'; }else{ $dir= $_GET['dir']; } if ($mappe = opendir($dir)){ echo "<strong>Filer:</strong><br />"; echo "<a href='$php_self?dir=$dir'>Up one level</a><br />"; $ant = 0; while (false !==($fil = readdir($mappe))){ $ant++; $type = @mime_content_type($fil); if (is_dir($fil)){ echo "$ant: Directory: <a href='$php_self?dir=$fil'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($type, 'image')){ echo "$ant: $type: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($fil, '.php')){ echo "$ant: PHP-fil: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($fil, '.zip')) { echo "$ant: Zippet mappe: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br/>"; } elseif (strpos($fil, '.css')){ echo "$ant: Stylesheet/css <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br/>"; } else { echo "$ant: Ukjent: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } } } ?> hvis noen ser andre ting jeg burde forandret på, setter jeg pris på tilbakemeldinger.. den er langt fra ferdig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå