Schnickaschnicka Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har nettopp bestilit et headsett. Kosta meg totalt med frakt 515 kr fra psdata.no. Det heter misc siberia icemat og er anbefalt av mange. Men lurer allikevel på om dette er et bra headsett. Noen henvendelser eller meninger å få? Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hmm, aner ingenting om kvaliteten, men det så jo ut som et rimelig fett headset for oss iPod brukere. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er et sinsykt digg headset! God lyd og meget bra mic! Så gled deg du og ja! Det ser ut som det passer perfekt til Ipod. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Sitter akkurat nå med Siberia. Kan komme med mine positive inntrykk: -Meget god lyd (til prisen) -Komfort til tusen -Meget god mic -Ser bra ut -Lukket -Kan feste micen mange plasser siden den er løs Negative sider -Kan bli litt rot i ledningene -avgir ganske mye lyd til omgivelsene Overalt er jeg kjempefornøyd. Faktisk det beste headsette jeg har hatt, (har bruk plantronics, sennhiser) Men som sagt, man får sinnsykt mye for pengene:) Løp og kjøp Endret 9. april 2005 av _Prime_ Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ¨jeg hater ipod, og man bruker jo ikke et så stort headset til mp3. det er vel mest til pc-bruk. Men nok om det. Det kommer på tirsdag, og jeg gleder meg som en unge. Takk for innspill Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 heter ikke misc da.. Icemat Siberia heter det. misc er no psdata har skrevet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå