ljkhaeljfk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nå synes jeg tellinga begynner å gå litt sakte her... Har lagt inn minst 10 innlegg etter at den sto på 179, men såvidt jeg ser har den bare kommet til 183!! Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har aldri vært borti det før.. Enten er det en liten teknisk feil, for mye trafikk eller det mennesket som sitter imellom skjermen og stolen.. Og uansett, det er jo ikke innleggstellinga som er det viktigste! Det er jo å kunne skrive.. Om DEN funksjonen hadde forsvunnet hadde jeg nok grini.. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Sikkert masse tekniske feil på personen imellom ja *bare ikke fått diagnose enda* Joda, du har jo så evig rett med skrivinga Synes bare det var litt merkelig =) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Innlegg i OT teller ikke på postcount. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ah, det forklarer en del.. Tusen takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå