Prog_Kick Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 som sagt har noen en manual foran seg og kan fortelle meg hva dette betyr?? går ut fra at det ikke er positivt! :smile: Det er et Socket A hovedkort :wink: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 har selv hovedkortet. og når fire røde ledd lyser så er det processoren. prøv en annen cpu. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Takk For et hurtigt svar :wink: sitter å arbeider på et pc verksted jeg er bare lat :wink: Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 msi k7t pro2 (og pro2a) har endel problemer etter at kortet har vært brukt endel. Da kommer det opp 4 røde lys, og sannsynligvis vil maskinen være særdeles ustabil, og kanskje holde en måned eller to til hvis du får den til nå. Vil anbefalle å skifte hovedkort. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 hadde et MSI K7T Pro kort, der jeg fikk 4 røde lys når jeg byttet cpu. byttet tilbake. ingen endring.. fikk det til slutt opp å gå..men ble serdelses ustabilt.. fant ikke hd, eller cd rom.. osv.. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Velkommen i klubben... :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har dette kortet og jeg syns det er mer enn bra!! Er veldig fornöyd med kortet!! Dere kunne jo prövd en BIOS update da!? Etter hvor lang tid er det snakk om her da? 1-2-3-4-5-6 mäneder? Eller? Hadde värt kult ü vite det siden jeg ikke har datan min sä veldig leng.. Dr.X Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har kortet selv, bra kort.. regner jeg med(?) Her er manualen fra msi: http://www.msi.com.tw/support/manual/manua...el=MS-6380+V2.0 4 røde leds = Prosessoren er ødelagt :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå