Gå til innhold

[GTA]Fins det sykler i VC eller er det bare i SA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Tomat-Ulf: Jepp, på VC detter man bare av hvis man prøver på f.eks. backflip.

..noe som er ganske kjipt i grunn.

Mulig det er kjipt, men det er mer ekte. Ikke veldig mange som klarer å holde seg på en speedbike i det den spinner (sakte) rundt, og føreren blir hengende opp-ned i flere sekunder.

Men det blir jo like vel fett med saltoer i SA. :)

Noen som vet om det går an med motorsykler, eller bare trøsykler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det funker med taxi! trykk hoppeknappen til taxien rett før hoppet :)

Å hoppe på VC? Da må du vel ta en kode, og det er jo juks. Mye morsommere med å prøve å ta salto på moped.

Trenger ikke kode. Bare kjør 50 eller 100 passasjerer med Taxi, så får taxi'ene en hoppefunksjon. Kan få til noen sinnsyke hopp med det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
[iC' date=24/04/2005 : 18:28]
Tomat-Ulf: Jepp, på VC detter man bare av hvis man prøver på f.eks. backflip.

..noe som er ganske kjipt i grunn.

Mulig det er kjipt, men det er mer ekte. Ikke veldig mange som klarer å holde seg på en speedbike i det den spinner (sakte) rundt, og føreren blir hengende opp-ned i flere sekunder.

Men det blir jo like vel fett med saltoer i SA. :)

Noen som vet om det går an med motorsykler, eller bare trøsykler?

der tok du nok feil!! :yes::yes:

http://www.killsometime.com/Video/video.as...Motorcycle-Flip

Lenke til kommentar
[iC' date=24/04/2005 : 18:28] Mulig det er kjipt, men det er mer ekte. Ikke veldig mange som klarer å holde seg på en speedbike i det den spinner (sakte) rundt, og føreren blir hengende opp-ned i flere sekunder.

Du har nok hoppa over for mange fysikk timer. Det går faktisk helt fint an å henge under en sykkel som går sakte rundt. Så lenge sykkelen også er i fritt fall, vil ikke din posisjon i forhold til den forandre seg.

Grunnen til at du ser folk "falle" av sykkelen under en flip er jo fordi de skjønner at de ikke kommer til å klare å lande trickset og derfor bailer.

Lenke til kommentar
[iC,24/04/2005 : 18:28] Mulig det er kjipt, men det er mer ekte. Ikke veldig mange som klarer å holde seg på en speedbike i det den spinner (sakte) rundt, og føreren blir hengende opp-ned i flere sekunder.

Du har nok hoppa over for mange fysikk timer. Det går faktisk helt fint an å henge under en sykkel som går sakte rundt. Så lenge sykkelen også er i fritt fall, vil ikke din posisjon i forhold til den forandre seg.

Jeg er 17 år gammel, og har aldri hatt muligheten til å gå fysikk-faget. ;)

Men det jeg snakker om er motorsykler.

Selvfølgelig går det an (det meste går an), men jeg vil tro at det er uhyre vanskelig for en amatør å ta en salto med en motorsykkel.

Jeg ville nå ikke klart det, i alle fall.

EDIT:

Fatter ikke hva folk synes er så underholdende med slike videoer.

De handler om at normale (mer eller mindre, i alle fall) mennesker skader seg på forskjellige måter.

Og dette kaller enkelte (som jeg kaller syke) mennesker for underholdning.

Det eneste jeg fant interessant med den filmen, var at fyren faktisk klarte seg.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
På SA kan du ta saltoer med syklene selvkontrolert. Det kan du ikke på VC.

(Har jeg rett?)

Du kan faktisk det men det er en veldig vanskelig teknikk og ekstremt vanskelig.

Bare spør så skal du få URL til et par stuntfilmer med noen sånne i seg ;)

Trenger ikke kode. Bare kjør 50 eller 100 passasjerer med Taxi, så får taxi'ene en hoppefunksjon. Kan få til noen sinnsyke hopp med det.

Korrekt, det kalles taxi boost blant stuntere.

Det har blitt lagd egne GTA VC stuntfilmer der denne teknikken brukes :)

En fyr klarte faktisk å få 876 i air på et hopp med taxi boost som er verdens rekord.

Endret av Alle bra nick er opptatt jo
Lenke til kommentar
På SA kan du ta saltoer med syklene selvkontrolert. Det kan du ikke på VC.

(Har jeg rett?)

Nja, ikke helt, det går an, det er faktisk ganske lett på visse hopp. Du må bare komme litt skeivt på hoppet (å ta backflip uten skru tror jeg ikke går, det er iallfall vanskelig).

Lenke til kommentar

Du snakker om en såkalt Krail flip, en teknikk der du bruker Numpad knappene for å lene deg bakover/forover og A/D for å lene deg til siden.

Det krever litt trening men du skulle kunne sette en Krail flip etter en halvtime.

En "clean" backflip krever at du treffer en vegg rett på uten noen form for feil vinkel i det du skal til å dra på bakhjulet.

Om du er veldig heldig skulle en backflip gå ann da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...