doofus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jepp! for alle som har litt peil og noen år på baken, vil dette gjelde som DEN neste største releasen tror jeg! Kommer i september og blir laga av de gode gamle gutta! JEZZ! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Gleder meg, som stor fan av spillet (har kommet gjennom LN1-3 og er meget interessert i japansk historie fra tiden med samuraier, daimyoer, haikoer, shoguner osv.) - har ventet paa det siden det ble annonsert av Studio 3 (tidligere System 3). Var inne paa Lemon64 og saa noen skikkelig bra screenshots av det. Spillet ble foerst designet som "fixed 3. person" som originalspillene, men senere screenshots har vist at man har gaatt over til vanlig 3. person (ala Tomb Raider/GTA3). Jeg ser virkelig fram til den dagen LN4 kommer ut... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 url? Det spelet er eg villig til å gi 10000NOK for Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Sjekk ut her.. http://lastninja.lemon64.com/ under Last Ninja 4 Lenke til kommentar
Erad Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Vakke last ninja et amiga spell?? har last ninja 3 og det rokker! og hvis 4'ern kommer tell pc (cp) så er jeg den første tell å kjøpe.. forutsatt at det er noe lignenede som 3'ern Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 nokon som får til last ninja remix på den Vice emulatoren? eg kjem ikkje lenger enn til 'menyen' til første brett. Krever det joystick? Har jævligt lyst å få spelt igjennom det, har spelt igjennom dei andre 3 men ikkje remix versjonen siden kassetten aldri greide å loade fjerde brett [ Denne Melding var redigert av: siDDIs på 2002-07-06 01:59 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 joda med litt trykking så greide eg det, men når eg kommer til tredje brett så spør den om disc 2, korleis får eg den til å virke? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 02:35, siDDIs skrev:joda med litt trykking så greide eg det, men når eg kommer til tredje brett så spør den om disc 2, korleis får eg den til å virke? Oioi skulle aldri ha solgt c64'en. fikk sinsykt lyst til å spille dette nå. Hvor har du kommet siDDIs. husker en del fra 1'ern og 2'ern. men minne svikter på 3'ern.. hm merkelig jaja. Husker jeg sleit som f i 1'ern der du skulle unslippe de biene etter at du hopper på de steinene. Husker The Last Ninja som noe av den beste grafikk opplevelsen jeg har sett. Må slippe å c screenshots slik at det forblir slik :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 var det bier i 1'en...neh det var i 2'en det var bier 3 brett på 2'en er i kloakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå