Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs nettverk beste utstyr?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå lest veldig mye om trådløst nettverk, har kommet frem til dette utstyret : 3Com OC Wireless Gateway kit 54 Mbps 802.11g trådløs router + PC-kort

Er dette det beste vs. pris ytelse? Det skal brukes slik : adsl - router - stasjonær pc med nettverkskabel og en trådløs bærbar pc.

Pakke Pris på komplett 850,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303770&cks=PLC

Endret av egils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det virkelig ingen som har peiling?

Har satt opp hauger og lass med 3com uten noen større problemer, men best er jo veldig relativt. Den har ikke QOS o.l funksjoner som kan bety en del for de som spiller eller bruker IP-telefon.

Lenke til kommentar

Har sattop noen av de jeg også , de funker og er veldig lett og sette opp, men det er ikke noe extra funksjoner i den, har også vært 3 steder hvor det har vært problemer med IP telefoni hvor de har brukt 3comen (alle hadde samme ISP så vet ikke om det har vært problem med ADSL modemet og 3comen ikke var helt kompatible men når jeg byttet 3comen funket alt) byttet ut den jeg brukte privat med en sånn en

asus litt mer og sette opp men mye mye bedre. anbefaler den hvis du er litt over midels intresert i nettverk..

Lenke til kommentar
Ohhh... valgets kval... sånn er det vær gang jeg skal til med noe nytt utstyr som jeg ikke har noen erfaring med.

Linksys WRT54GS er vel den hjemmerouteren som har flest muligheter for egne ideer, masse forskjellige mer eller mindre fancy firmwarer, QOS og endel annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...