Simkin Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har ett problem her.. har nå akkurat formatert pc'n, men internetten er noe jævlig treig.. MEN, akkurat i det jeg har starta opp og tar en test, så er hastigheten så og si full.. men etter 1min så blir det bare treigere og treigere.. til slutt så er det så treigt så det går nesten ikke ann og komme inn på sider.. har tele2 704/128 noen som har peiling? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du formaterte? La du inn alle oppdateringene fra windowsupdate? Kanskje du har ein liten virus farm på pc'en din. Lenke til kommentar
h0let Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg og har samme problem og det skyldes ikke virus (tror jeg) fordi at jeg har scannet maskinen min for virus, men ingen funnet. Jeg har 1Mbit fra UPC og de melder ingen driftsproblemer hos seg. Jeg har ikke hatt problemer med dette tidligere. Problemet begynte i dag 08/04-05 selv om jeg skriver dette nå den 09/04-05.. Bedre sent enn aldri Hvis det er noen som har løsning på dette kjipe problemet hadde det vært uberkult om du/dere kunne skrevet svaret til oss hjelpeløse.. Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Går ut fra at du har noen "SPYWARE - Killere" på maskinen din ? SPYBOT og ADAWARE er selvsagt et must !!! I tillegg kan du legge in SCANSPYWARE eller noen andre killere ........ på SNAPFILES.COM finner du sikkert noen freewares... Lenke til kommentar
tthen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har vært borti samme problem med en belkin wlan router. formaterte pc'en, la inn den siste firmwaren, ingenting av det hjalp. byttet i ny router, da funket det greit. mulig det er feil på routeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå