Adversary Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg trenger HJELP med å sette opp anarchy online gratis! Trenger jeg visa kort eller no ? Hvor og hvordan , har hørt mye snakk om at det skal være gratis fram til 2006 eller no Hjelp? Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, du trenger ikke noe kort for å lage en gratis konto.. Du tar først å laster ned spillet, kan gjøres fra siden, og så lager du bare en konto, trenker ikke noe kort for å gjøre det. Og for dere som ikke klarer å finne ut hvor den knappen for å lage en ny konto er : https://register.funcom.com/signup.pt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hmmh... takk Owe u noe Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Nå har jeg satt opp en account og får ikke til å spille. Forstår ikke hva som er galt Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hmmmm? Hvorfor ikke? Du skal bruke konto opplysningene som ingangskoder når du bruker Anarchy online, kan du gi litt mer info om hva som gjør at du ikke kan spille? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Efter som jeg ikke hver hvilke patcher jeg skal bruke så er den nok det. Og når jeg fyrer opp spillet så står der at arcany patcher is missing Har kikket litt her men hvet ikke hviken http://www.anarchy-online.com/content/downloads/patches/ Kan du hjelpe meg ? nicket er Potetball ( litt n00b ) Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 DU kjører bare vanlig opp, du skal få opp et vindu der du fyller inn passord å brukernavn, så kan du trykke på start, eller patch som det da heter. Da vil ANarchy ONline automatisk oppgradere de diverse patchene automatisk, prøv og gi en tilbakemelding Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) har nå lastet ned en rekke online spill og alle har problem som regel finner det ikke serveren tror det er det som er feilen i at ao ikke funker sitter her men en fyr, har samme internett linje og med han så funke alt greit med han Så jeg har kommet til at dataen min ikke finner serverene av en eller annen merklig grunn Har prøvd med en 5-6 spill Hjelp? Ser bare format c: som siste utvei Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har du noe brannmur eller tilsvarende som stenger portene dine? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ingen slags form for anti virus i det hele ( lurer på en format c: etter på ) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Vell når jeg tenker meg om så har jeg inne bygdbrann mur i adsl boksen Prestige 600 heter den vist Windows brannmur er ikke på Håper på svar så jeg kan spille litt jeg også Edit: fjernet maaange smileys. Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 mini me har fått beskjed om å skrenke inn på bruken av smilyer. Hvis ikke dette følges opp så ber jeg om at folk trykker på rapporter-knappen og gi oss moderatorer beskjed. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 mini me har fått beskjed om å skrenke inn på bruken av smilyer. Hvis ikke dette følges opp så ber jeg om at folk trykker på rapporter-knappen og gi oss moderatorer beskjed. ja, jeg så pm`en som du sendte. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er sykt mange patcher til AO. jeg holdt på med det i mange timer. Det ersikkert det som er problemet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 den biten fikk jeg med meg. men hvilke! kan du gi meg en pekepinn? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvilke patcher? Når du starter spillet/patcheren så installeres patchene av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå