Bear^ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kunne ikke dy meg, for dette spillet viser NØYAKTIG hva jeg synes Counter-Strike er. Kos dere Spill spillet her Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ok. Synest du Counter Strike går ut på å skyte papir figurer, som går fram og tilbake?, ( som man MÅ skyte på magen, for å ødelegge/drepe den) Og at man ikke kan beve seg? da tror jeg du har fått feil spill Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ok. Synest du Counter Strike går ut på å skyte papir figurer, som går fram og tilbake?, ( som man MÅ skyte på magen, for å ødelegge/drepe den) Og at man ikke kan beve seg? da tror jeg du har fått feil spill Tenkte mer på campingen jeg, men du har et poeng ja Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror denne er nevnt før. Uansett; de har et hode også som man kan skyte på. Kjedelig. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Denne såkalte campingen du snakker om oppstår vel som oftest på publicservere, gjør det ikke? Har du i det hele tatt spilt sammen med 4 andre og en skikkelig match? Sånn, du vet, hvor man faktisk bruker taktikker og samarbeider litt? For det er det CS handler om. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Denne såkalte campingen du snakker om oppstår vel som oftest på publicservere, gjør det ikke? Har du i det hele tatt spilt sammen med 4 andre og en skikkelig match? Sånn, du vet, hvor man faktisk bruker taktikker og samarbeider litt? For det er det CS handler om. Word^^ Å kalle det der "The essence of Counter-Strike" blir bare teit... Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 min bror på 11 år spiller det:p Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er jo sånn CS er da. Visste dere ikke det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En veldig populær vits er å photoshoppe inn telt og bål på stillbilder av de_dust o.l. Dere diehardspillere kan ikke komme å si at camping IKKE skjer. Det er så og si umulig å spille taktisk på public-servere, siden ingen kjenner hverandre og bare kjenner mappet ut og inn, så de vet akkurat hvor de skal springe fra starten osv. Det er vel den eneste taktikken som foregår. Altså at alle springer til spesielle chokepoints på kartet. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bah, hitboxen er messed up. Men dette spillet er vel relativt gammelt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det er ikke akkurat nytt nei. Var ikke vondt ment eller et frontal angrep på dere som spiller CS, bare en lufting av frustrasjon over et spill jeg har gått fra å like til å hate. Grunnen? Camping er blant en av grunnene. Andre grunnen er motakelsen en stakkars dårlig CS spiller får på de alle fleste servere han joiner. Jeg kaller det "The essence of Counter-Strike" fordi jeg har til dags dato ikke funnet en public server hvor der ikke er minst en camper som skryter over hvor god han er, mens tilfelle er at han sitter bak en kasse til tiden er gått ut, eller alle skrukene har kommet forbi han. Han har somregel mest kills, har et ultralangt, teit nick med masse tall og bokstaver, og er den eneste med AWP som han kjøpte i tredje runde, og selv i tyvende runde har han ikke trengt å kjøpe en ny. CS var et morsomt spill før, da jeg spillet det på LAN med gode venner. Nå er jeg eldre, har sluttet å gå på LAN, og har spillet CS bare på public servers. Jeg vet at det er mange som spiller CS som faktisk er litt god, og som faktisk kan overleve 3 runder på rad på grunnlag av kjennskapen til spillet, og jeg vet det er mange som spiller. Jeg skjønner bare ikke hvorfor Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kunne ikke dy meg, for dette spillet viser NØYAKTIG hva jeg synes Counter-Strike er. Kos dere Public Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 The essence of real crappy public servers in Counter-Strike. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Er camping i pcw og da. Men da kalles det taktik Morsomt å blir tatt i midten av en som står i Tspawn på de_dust2 etter 1 min i pcw :/ Kom på 503 plass forresten Endret 9. april 2005 av Veritas_ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Teit å si at det der liksom skal være hvordan cs er. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Folk som er drevne med sniper camper ikke, de som camper er like sårbare som dere. Så det er ikke noen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Var ikke vondt ment eller et frontal angrep på dere som spiller CS, bare en lufting av frustrasjon over et spill jeg har gått fra å like til å hate. Grunnen? Camping er blant en av grunnene. Andre grunnen er motakelsen en stakkars dårlig CS spiller får på de alle fleste servere han joiner. Jeg kaller det "The essence of Counter-Strike" fordi jeg har til dags dato ikke funnet en public server hvor der ikke er minst en camper som skryter over hvor god han er, mens tilfelle er at han sitter bak en kasse til tiden er gått ut, eller alle skrukene har kommet forbi han. Han har somregel mest kills, har et ultralangt, teit nick med masse tall og bokstaver, og er den eneste med AWP som han kjøpte i tredje runde, og selv i tyvende runde har han ikke trengt å kjøpe en ny. That's life man Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Folk som er drevne med sniper camper ikke, de som camper er like sårbare som dere. Så det er ikke noen grunn til å klage. Ja, det er også ganske morsomt når 12 personer sitter å venter til tiden går ut, fordi de to som fortsatt er i live sitter utfor hvert sitt telt og griller pølse. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Folk som er drevne med sniper camper ikke, de som camper er like sårbare som dere. Så det er ikke noen grunn til å klage. Ja, det er også ganske morsomt når 12 personer sitter å venter til tiden går ut, fordi de to som fortsatt er i live sitter utfor hvert sitt telt og griller pølse. Hehe, ja, Har opplevd det mange ganger. :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Teit å si at det der liksom skal være hvordan cs er. Er det det? Har spillet på en god del public servers, hvor de som har vært på førsteplass med mest kills på begge lagene, og pussig nok veldig lav death rate, har vært campere. Pussig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå