Caliber Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. Jeg skal konfigurere lyden i et hjemmekinoanlegg i økonomi-klassen, og leste for en stund siden om en dvd man kunne kjøpe som var meget god til dette formålet. Hadde derfor håpet at noen av dere visste hva jeg snakker om, og kunne peke meg i riktig retning. Hvis det er flere slike produkter hadde jeg også selvfølgelig tatt imot anbefalinger (med begrunnelse av valg av produkt) med stor hengivenhet. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://www.avshop.no/catalog/product_info....products_id=407 Digital Video essentials ! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 For å klargjøre er det snakk om et sett logitech z-5500, koblet til en philips 32PW6408, så det er ikke store greiene. Tenkte å kjøre dvd'en gjennom ps2'en min, vil det fortsatt fungere? Hva gjør egentlig dvd'en? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) For å klargjøre er det snakk om et sett logitech z-5500, koblet til en philips 32PW6408, så det er ikke store greiene. Tenkte å kjøre dvd'en gjennom ps2'en min, vil det fortsatt fungere? Hva gjør egentlig dvd'en? DVDen gjør at du kalibrerer lyd og bilde til å yte maximalt i det rommet som du bruker det i. Bildet blir skarpere og mer detaljrikt, og lyden kalibreres til å gi så mye som mulig uten forvrengning, samt at dialoger og detaljer i lydbildet kommer fram mye tydeligere. Jeg vet ikke hvor mye det er å hente på et "PC" lydanlegg, men jeg vil tro at lydbildet kan virke større. Bildemessig så får den DVD og TV/Projektor til å yte max. Kan absolutt anbefale dette ! PS! Du kan jo kikke litt her : AVforum! Eller her: AVforum - Kalibrering Lykke til ! Endret 10. april 2005 av FallenA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå