tikniver Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei! Jeg har en SMC 7008ABR (8-port) router som etter jeg oppgraderte til nyeste firmware (V1.036) disconnecter linja i 5 sec cirka 1-3 ganger i minuttet når jeg bruker DC++. Alt av servere må kobles til på nytt hele tiden.. Irriterende! Den går ned oftere dersom jeg bruker Search funksjonenen. Svært få (hvis noen) søkeresultater dukker opp, selv når jeg tester noen *opplagt populære* søkeord. Irriterer meg blå over ikke å kunne bruke dette nydelige programmet... Dette skjedde som sagt etter firmware-upgrade. Husker ikke hvilken versjon jeg hadde før, men det var en eldre. Finner ingen gamle versjoner på nett heller. Men det er kanskje ikke så lurt med tanke på sikkerheten? Ved hver disconnect dukker det opp (i security log i routeren) en laaaang liste hvor det vanligvis står slikt som: ?/08/2005 17:35:34 **UDP Flood to Host** [fremmed IP], 1995->> [min IP], [port] (from WAN Inbound) (gjentas maaange ganger) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
reybr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Samme problem med min SMC 2804wbrp-g Hvis du skrur av active mode så virker det, men det er jo ikke akkurat ønskelig. Har noe med hvor mange tilkoblinger routeren klarer samtidig. Jeg har dessverre ikke klart å finne noen god løsning Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Det funket jo før, så det er jo ingen tvil om at routeren "klarer jobben". Kanskje bare et lite tall som må forandres i innstillingene....hvis bare en kyndig peker i rett retning.. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er ikke noen porter som må åpnes? Sjekk dette med infosidene ti dc++ Er ei stund siden jeg brukte dette, men synes å huske noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå