Pug Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg skal bestille meg PC, og jeg lurer på om EN 512MB brikke uten merke, er like bra som TO Crucial 256MB? 512 brikken er billigere! Er det noen stor forskjell? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det er alltids greit med merke RAM. Da vet en at en får kvalitet. og ofte også bedre brikker (kan overklokkes mer) På standard uoverklokket hastighet bør noname fungere like bra som Merke RAM`en. I ditt tilfelle ville jeg valgt større RAM`brikke fremfor Merke RAM Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 "Noname" rammen vil vel funke like bra sammen med en annen brikke seinere, om jeg kjøper mer ram seinere? Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Skal du ha sd ram, ddr eller rd? Jeg kjøpte meg nylig en 512 ddr brikke betalte ca 1000 kr for den på komplett, men vet ikke om det er en noname ram. Mvh Ken-Gjøran Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ja, noname fungere bra til normalt bruk.(tror jeg) har ikke hørt noen som har klaget på noname produkter. Ken-gjøran Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Du kan bruke all slags merke minne eller noname minne, men det anbefales at du brukere to brikker som er liker store (512+512, 128+128 ikke 128+ 512 eller 128+ 256 osv Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Mange merke brikker liker ikke å settes sammen men andre merker eller noname brikker. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei, tenkte og kjøpe en ddr-ram brikke til, fordi jeg har bare 128mb fra før.Har tenkt og bruke begge, så hvilket merke,reg,ecc og slik skal jeg kjøpe.? Den jeg har er en ikke orginal brikke tror jeg.. Takker for svar! mvh Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå