JohanP Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) 1. Noen som vet om noen guider til iTunes (helst på norsk)? 2. I tillegg så lurer jeg på om noen vet om det er mulig å spille av tilfeldig rekkeføgle på: - Et band (artist) - Et album - Sjanger - Spillelister Jeg klarer kun å spille tilfeldig fra alle låter. 3. Når jeg spiller tilfeldig og finner en kul låt; er det da mulig på en enkel måte å hoppe til andre sanger på samme CD? Jeg er litt vant til Creative Zen Touch fra før, men har nå kjøpt en iPop Photo 60GB. Savner mange av mulighetene fra Zen.... Endret 9. april 2005 av JohanP Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg synes det er så mange her som skryter iPod oppi skyene. Så langt er jeg ikke så veldig imponert, og for meg kan det se ut som det er få som kan den. (i alle fall er det ingen som så langt har kunskap nok til å svare meg). Kan ikke noen av dere iPod elskere komme på banen og hjelpe meg litt? Hadde vært veldig takknemlig om jeg kunne fått noen svar Endret 10. april 2005 av JohanP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå