dor123 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har et radeon 800 pro kort nå som har gått til helvete,kan sitte i windows med artifacts men klarer ikke spille!lurer på om jeg skal vente med og kjøpe et skjerm kort nå og vente til jeg får meg PCI-e eller gå for et https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=11949 hva synes dere? Endret 8. april 2005 av dor123 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tjah, det vil jo bli en viss ekstrakostnad ved å gå over til PCIe (nytt hovedkort) Du kan kjøpe ett nytt AGP skjermkort. Kanskje heller gå over til PCIe neste gang du bytter. Hvis de har det kortet du har lyst på tilgjengelig i AGP versjon og du skal ha nytt skjermkort med en gang. Så synes jeg faktisk du kan vente litt til med å gå over til PCIe, hvis du da ikke hadde tenkt å bytte ut resten av systemet ditt også. Da kan du liksågodt gå over til PCIe med en gang. Er jo omtrent ikke prisforskjell Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis resten av systemet holder vann en stund til går du selvfølgelig for et agp-kort. Hvis det derimot begynner å slite litt og det kanskje skulle vært oppgradert litt her og der alikevel er dette en glimrende anledning til å bytte både hk, ram, cpu - og skjermkort på pcie. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis det kun er snakk om skjermkort, så er det bare å investere i AFP. Er kun ved en en større oppgradering (da hovedsakelig hk) du trenger å tenke på å bytte. De beste AFP kortene holder fortsatt for en god tid fremover Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Var det jeg tenkte og se! har et asus a7v8x deluxe kort,med en barton 2500@3200 + 1gig god minne! corsair ram pc32000LL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå