soze Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg må bytte ut strømforsyninga i en HP Pavilion 7950. Den gamle heter Bestec ATX-1523F og er på 150W. Kan jeg bruke hvilken som helst ATX strømforsyning eller må jeg spesial bestille en ny? Håper noen kan hjelpe, har aldri byttet strømforsyninga før. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Så vidt jeg vet kan du bruke en hvilken som helst strømforsyning ja. Skal jeg komme med forslag på en strømforsyning? Isåfall, hvor mange watt og til hvilken pris? Lenke til kommentar
soze Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Kom gjerne med forslag. Siden denne er på 150 W trenger jeg vel noe i samme kategori nå. Pris , tja .. under 1000 iallefall. Btw.. har det noe å si om den nye strømforsyningen er på fex 300W ? Med hensyn til hovedkortet mener jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En 300w strømforsyning er overkill hvis maskinen kjører fint med 150w. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Haha, viss du kjører fint nå på 150W, slipper du i allfall å kjøpe noen PSU til 1000 kroner Lenke til kommentar
soze Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Joda.. skjønner det da. Saken er at jeg hadde liggende en 300W strømforsyning, og om det ikke er noe problem å putte denne i så sparer jeg pengene å bare bruker den. Når man snakker om ATX strømforsyninger, er det da snakk om en størrelse standard eller betegner den noe annet. ? Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Litt sent ute men men... du kan ikke bruke et ATX power i den maskinen. Du trenger et microATX power. Har akkurat fått inn en HP 7880 boks med dødt power og leter etter uoriginal erstatning selv. Dr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå