Coffie=JavaCode Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Er det noe å satse på, Ja. Det er en sweet løsning. Er det den pakken som gir mest for pengene, neppe. Men det er ikke snak om mange kronene, så hvis du ikke sparer så drit i det. Angende ytelse så fu** it. Ser du forskjel på vanlige ting, nope. Sef er noen pengsummer som variere litt. Personlig så har ram og en raptor mye mer å si på ytelsen fra 2,5Ghz ( også fra 2500+) og oppover ( har prøvd fra 1,8Ghz P4 til en 3500 @ 4000 og det var den følelsen jeg PERSONLIG satt igjen med). I spill så har skjermkortet så mye mer å si på spill ytelsen ( da tar jeg ikke med loadtiden) at om du velger en 3Ghz P4 / 3,6Ghz eller en A64 3000 / A64 3500. Så tør jeg og si at det eneste det hjelper på er plasibo effekten og skrytefakoren. Endret 9. april 2005 av Macfan Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Husk å poste resultatene her Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har ikke hørt noe fra denne posten på lenge... Har du bestilt hk?? (Veldig nyskjerrig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå