Åsmund@ATi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vel, sitere til Grendal her, jeg ville tatt en 3500+ og Fatality korte (939) men det spørs nå hva du skal bruke dette til da? er det rein gaming eller erdet photo og filmredeigereing,,,? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 som sagt er dette for å teste intel og se hva de er gode for Lenke til kommentar
nosto Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Topic sier sitt!Her er links: HK CPU Det er noe å satse på det dyrt og ikke spesiellt god ytelse [/QU svarte litt tidlig. kjører intel her.og er veldig fornøyd. Endret 9. april 2005 av nosto Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ville ikke gått for stål på grunn av akustikken. Stål er tyngre og mindre kjøligere. Alu kabinett blir nesten som en massiv heatsink... en heatsink som ikke er ordentlig skrudd fast i så fall :!: vibrerer jo endel. forøvrig ville jeg mht. til akustikk lest på www.silentpcreview.com. mest respekterte siden på nettet mht. støy. Lian Li står ikke akkurat høyt i kurs der... men nok OT: til lan er ikke stålkabbis bra nei... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Skal du ha et Intel system er hw forumet feil plass å spørre om hjelp. Har selv drevet med en del privat sammenlikning av A64 og Intel, og du kommer til å bli overasket over hvor mye hyper threadingen har å si på på en del arbeide. Derimot skal du teste i spill ligger AMD 64 et hode forran, men etter mine erfaringer må du ganske høyt opp i rekkende der også for å mærke forskjell fra en høyt overklokket pentium. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på dette forumet for å få profesjonel veiledning om Intel systemer. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 takk for det Alcoholiday Har også ocshoot forumet så ekspertise er null problem ville bare se hva folk her synes! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk nøyaktig lik PCMark04 score som smy som du vet Kverna, og der kan du se at min CPU ligger litt over AMD64 @ 2,7 ghz i et par tester ja: smy sin: http://service.futuremark.com/compare?pcm04=2886558 min: http://service.futuremark.com/compare?pcm04=2906538 HT hjelper mye imo Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 vel vist du har AMD fra før så ville jeg ha droppa det, ikke for å være lei mot deg men en 3200mhz fra intel har ikke mye å stille op mot en ADm3200+ Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jaja, men pentium er noe bedre på PCmark en amd da...LenniZ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 men alt i vitenskapens navn.. kun for å teste "motstanderen" og hva de kan tilby Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 men alt i vitenskapens navn.. kun for å teste "motstanderen" og hva de kan tilby ikkenoe galt i det Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jaja, men pentium er noe bedre på PCmark en amd da...LenniZ Det var for å sammenligne fordelen med HT Kan ta en test uten HT hvis du vil. Lenke til kommentar
Zazzie Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du kan si om du er gamer eller ikke da... hvis du ikke er gamer eller heavy overklokker ville jeg ha valgt asus sitt hovedkort i stedenfor siden det er mye, mye mer utstyrt enn abit sitt 925xe kort... ellers ville jeg så absolutt tatt den cpuen... og ja, jeg er intel-fan! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Et Intel system føles bedre å bruke enn et AMD. En Intel CPU kan kjøre 2tråder samtidig og det gir somregel et mer responsivt system. Jeg har hatt over 10stk AMD SocketA CPU`er og 2stk A64 , samt 2stk Intel 478 prosessorer. Jeg kan si at Intel systemet var det klart beste å bruke selvom jeg hadde mye mer 3dmarks med A64 systemet. Stopp å si at AMD alltid har et bedre alternativ! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 jeg skal jo selvfølgelig klokke også. Er vel første pri når jeg velger pc. Spilling kommer i andre rekke Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Stopp å si at AMD alltid har et bedre alternativ! Indeed! Ditto! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Et Intel system føles bedre å bruke enn et AMD. En Intel CPU kan kjøre 2tråder samtidig og det gir somregel et mer responsivt system. Jeg har hatt over 10stk AMD SocketA CPU`er og 2stk A64 , samt 2stk Intel 478 prosessorer. Jeg kan si at Intel systemet var det klart beste å bruke selvom jeg hadde mye mer 3dmarks med A64 systemet. Stopp å si at AMD alltid har et bedre alternativ! helt enig her du... Intel og amd64 (mener jeg da) gir en kvalitets følelse, begge typene systemer jobber og gjøre unna det du ber den om så kjapt som bare det, og når han ber om respons på et intel system så ikke si at han burde kjøpe amd... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Et Intel system føles bedre å bruke enn et AMD. En Intel CPU kan kjøre 2tråder samtidig og det gir somregel et mer responsivt system. Jeg har hatt over 10stk AMD SocketA CPU`er og 2stk A64 , samt 2stk Intel 478 prosessorer. Jeg kan si at Intel systemet var det klart beste å bruke selvom jeg hadde mye mer 3dmarks med A64 systemet. Stopp å si at AMD alltid har et bedre alternativ! helt enig her du... Intel og amd64 (mener jeg da) gir en kvalitets følelse, begge typene systemer jobber og gjøre unna det du ber den om så kjapt som bare det, og når han ber om respons på et intel system så ikke si at han burde kjøpe amd... takk begge to Får håpe jeg finner ett kort som er stabilt under overklokking, tog du han ? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Et Intel system føles bedre å bruke enn et AMD. En Intel CPU kan kjøre 2tråder samtidig og det gir somregel et mer responsivt system. Jeg har hatt over 10stk AMD SocketA CPU`er og 2stk A64 , samt 2stk Intel 478 prosessorer. Jeg kan si at Intel systemet var det klart beste å bruke selvom jeg hadde mye mer 3dmarks med A64 systemet. Stopp å si at AMD alltid har et bedre alternativ! helt enig her du... Intel og amd64 (mener jeg da) gir en kvalitets følelse, begge typene systemer jobber og gjøre unna det du ber den om så kjapt som bare det, og når han ber om respons på et intel system så ikke si at han burde kjøpe amd... takk begge to Får håpe jeg finner ett kort som er stabilt under overklokking, tog du han ? hehe...ja. ta Asus! det går fint helt opp til 260fsb.... så tar du en 640 og kjører på 4,16ghz med litt god vannkjøling da er du ikke så langt unna en 3200+\3500+ i spill Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor ikke bare ta Nforce4? Eller 875p? De klokker meget godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå