UAM Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Min frue skal ha seg ny bærbar, da hennes nåværende rett og slett er utslitt. Tråler de forskjellige guidene og har vel delvis sett meg ut noen potensielle kandidater, kunne likevel trengt litt avgjørende tips fra noen som kanskje har litt bedre oversikt enn meg selv. Dette er ufravikelig krav: Koste 10000+-1500 Minst 15" skjerm Integrert Trådløs Scroll på integrert mus 4+ timer batteridrift På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 søsteren min kjøpte nylig en bærbar fra dell som var veldig bra. Var visst 17" wide og dvd-rom på den, pluss at alt er installert og testet før du får den. Tror nok de fleste bærbare fra disse tider har tråløst.. er ikke helt sikker på levetid, men tror nok det er simpelt å finne ut Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Flommet ikke akkurat over med tips, jeg får vel spytte i nevene og fortsette på egenhånd.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå