thomba14 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja... tittelen sier vel det meste. Skal in til byen i morgen for å skaffe meg headset med mic, og lurer derfor på hva jeg burde kjøpe... da kan jeg jo velge alt fra Digitalimpuls og Datakjeden til Elkjøp og Spiderman Skal helst være til en grei pris... ikke overstride 399,- (400 ) Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 gidder ikke å sjekke priser, men icemat siberia er et godt alternativt.. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) hehe takk for forslaget nei priser må dere ikke se etter bare kom med forslag på litt bra Headsets som dere sånn ca vet ikke er alt for dyre EDIT: Er liksom ikke helt inne på det med headsets og mic Endret 8. april 2005 av thomba14 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk icemat siberia for et par dager siden of er strålende fornøyd. Superklart lydbilde og mic med god lydkvalitet. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Er det lyd styring på den? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Da kjøpte jeg de... og det var bra lyd ja! Lenke til kommentar
gaupaz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hei kjøpte et shenneiser pc 150 kostet med frakt 700 kr men det er verdt det,hvis du først skal kjøpe det kost på et par hundre til og du har det,,meget bra til spilling og film,dyp bass du hører dem kommer på lang avstand,volum knapp på ledningen og en knapp du kan stenge av micen,,lover deg dette blir du meget fornøyd med,,du kan se den under tester i hw den scorer meget bra Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Om du bare skal skravle på internett over skype eller no så stikker du innom clas-ohlson i sentrum.. Der sparer du mye penger. Skal du bruke det til å høre på musikk og mer krevende ting så bare glem at dette innlegget eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå