Mr.SS Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har skaffet meg Premiere Pro og er litt nybegynner på programmet, og i den anledning lurer jeg på hvordan jeg fåt detekert scener fra klipps jeg har captura fra før? Jeg så i HELP filen, men der stod det bare hvordan man gjorde det når man skulle capture, og det tror ikke jeg at jeg gidder å gjøre igjen! mvh Sigurd Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tror at Pinnacle studeio 9 kan gjøre dette, men har ikke sett det på PPro. Lenke til kommentar
andm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg tror ikke det er mulig. Mange har anbefalt "SreenAnalyzer" til "capture"-arbeid. Kan dette programmet kanskje gjøre jobben? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Trur heller ikkje at ein kan gjere dette med PPro. Men eg kan ta feil. Når det gjeld Scenealyzer, kan du laste ned demo på http://www.scenalyzer.com. Er ikkje sikker på om det går an, men det kan hende. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det kan gjøres. I det du skal capture, så må du velge: "Divide into scenes" eller noe sånt. Jeg mener å ha sett det. Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, selvfølgelig kan dette gjøres! I capture vinduet så har du de derre "tabene" hvor det står "logging" i den ene og "settings" i den andre... Til høyre for de finner du en slik pil som du får flere valg ved å trykke på! Der velger du bare Scene Detect! Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ....lurer jeg på hvordan jeg fåt detekert scener fra klipps jeg har captura fra før? Jeg så i HELP filen, men der stod det bare hvordan man gjorde det når man skulle capture, og det tror ikke jeg at jeg gidder å gjøre igjen! Bandidos Pelle/Henrik Solberg, dette løser vel ikke problemet hans for det han allerede har overført fra kamera til PC? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Akkurat, men jeg gjorde jobben i Studio 9, der de har støtte for detektering av allerede captura film. Skuffenes at et avansert program som PP 1.5 ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå