SineTwo Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvis jeg putter i en divx cd (og gi dere, dette er ikke noe imot de såkalte hardware.no reglene) og skal spille av - så er det en svær fil på ca 700mb, når jeg skal spille av spinner cd'en opp uendelig mange ganger og gjør ikke dritt, dette skjer 90% av tilfellene. Jeg har prøvd å både plex 40x (read) og i dvd rom'en min 32 eller 40 heh... Og det er rimlig irriterende, n må jeg bruke utrolig lang tid på å kopiere dem direkte over på harddisken og se dem derifra... Noen som vet hva som kan være galt? SineTwo Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Åssen hovedkort/kontrollere har du cdrom'en på ? Det høres ut som noe bugs med dem. Last ned og installer nyeste versjon av Chipset-driverne til hovedkortet ditt. F.eks om du har et VIA-basert chipset, så legg inn nyeste Via 4in1-driverne ... det kan hjelpe :wink: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 joda, ahr crappy via, hehe.. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå