MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg syns at windows er skikelig drit. det har ikke gått en dag hvor jeg må restarte PC at fordi den klikker.... hater WINDOWS OG bill gates. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har ikke restartet maskinen min pga. kræsj på 2,5 år jeg. Åssen OS kjører du da? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 word, men en fremdeles totalt unyttig post. du kan vel istedet prøve å beskrive hva slags problemer du har? for eksempel: har du original versjon av windows, eller er det piratkopiert? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 word, men en fremdeles totalt unyttig post. du kan vel istedet prøve å beskrive hva slags problemer du har? for eksempel: har du original versjon av windows, eller er det piratkopiert? ikke original....du vet iexploer.exe, den klikker noen ganger hos meg...vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen burde seriøst søke om å få igjen skolepengene sine... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mest sannsynlig har du skyld i dine egene data problemer... EDIT; rette en leif Endret 8. april 2005 av haddis Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Nå er det like før jeg får et skikkelig utbrudd her. Mye vondt kan sies om Microsoft og Bill Gates, men når du ikke klarer å komme med noen bedre argumenter enn at "windows er skikelig drit", så synes jeg virkelig at du burde vurdere å søke om plass på Gaustad. Makan til idioti skal man se lenge etter, og jeg er gruelig lei av folk som uttaler seg om ting de ikke vet en døyt om. Du har sikkert maskinen stappfull av virus og spyware og alskens annet drit, og så regner du med at alt skal bli fiksa av seg selv. Skru av pc-en, finn frem Game Boyen (eventuelt kjøp en), og sett deg ned og spill. Ikke finn på å røre en datamaskin før du har fått mer IQ enn en gjennomsnittlig maur (hvilket vil ta meget lang tid, i ditt tilfelle). Og der gikk nok warn-nivået mitt opp med 10% ja... Endret 8. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det festlige er jo å ha en ulisensiert versjon og samtidig ikke ha vett nok på å holde kjeft. Hvis du er så frekk at du rapper noe i en butikk og samtidig går og klager over at kvaliteten på det du rappa er for dårlig og sjefen i butikken dermed er en dust, da håper jeg virkelig noen tar deg i øra og følger deg tilbake til barnehagen. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hproslan: siden du syns windows er så utrolig dritt, prøv noe annet da vel. Gått helt over til GNU/Linux, og har ikke angret ett sekund Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 At du må starte maskinen på nytt hver dag sier mer om deg som bruker enn om Windows. 90% av feil på Windows er brukerfeil. Jeg har hatt Windows XP siden 2001 og har aldri hatt problemer, heller ikke særlig med eldre versjoner heller. Som sagt, brukeren har stort sett skylden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå