Gå til innhold

windows er #¤"¤

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
word, men en fremdeles totalt unyttig post.

du kan vel istedet prøve å beskrive hva slags problemer du har?

for eksempel: har du original versjon av windows, eller er det piratkopiert?

ikke original....du vet iexploer.exe, den klikker noen ganger hos meg...vet ikke hvorfor

Lenke til kommentar

Nå er det like før jeg får et skikkelig utbrudd her.

Mye vondt kan sies om Microsoft og Bill Gates, men når du ikke klarer å komme med noen bedre argumenter enn at "windows er skikelig drit", så synes jeg virkelig at du burde vurdere å søke om plass på Gaustad.

Makan til idioti skal man se lenge etter, og jeg er gruelig lei av folk som uttaler seg om ting de ikke vet en døyt om.

Du har sikkert maskinen stappfull av virus og spyware og alskens annet drit, og så regner du med at alt skal bli fiksa av seg selv.

Skru av pc-en, finn frem Game Boyen (eventuelt kjøp en), og sett deg ned og spill. Ikke finn på å røre en datamaskin før du har fått mer IQ enn en gjennomsnittlig maur (hvilket vil ta meget lang tid, i ditt tilfelle).

Og der gikk nok warn-nivået mitt opp med 10% ja... :roll:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Det festlige er jo å ha en ulisensiert versjon og samtidig ikke ha vett nok på å holde kjeft. Hvis du er så frekk at du rapper noe i en butikk og samtidig går og klager over at kvaliteten på det du rappa er for dårlig og sjefen i butikken dermed er en dust, da håper jeg virkelig noen tar deg i øra og følger deg tilbake til barnehagen.

Lenke til kommentar

At du må starte maskinen på nytt hver dag sier mer om deg som bruker enn om Windows. 90% av feil på Windows er brukerfeil. Jeg har hatt Windows XP siden 2001 og har aldri hatt problemer, heller ikke særlig med eldre versjoner heller. Som sagt, brukeren har stort sett skylden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...