Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kanskje han bare leier ut bilene? Er det noen som forstår nederlandsk? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger. 2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil. Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kanskje han bare leier ut bilene? Er det noen som forstår nederlandsk? Tviler veldig sterkt på at du får kjøpt en Enzo dersom du skal bruke den som leiebil... Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) så mer ut som en butikk..Test drive? btw, axxl, det skrives Koenigsegg Endret 9. april 2005 av nord Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger. 2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil. Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. Haha, knall å ha firmanavn under bilen da, så ser vertfall verkstedet hvem som eier bilen.. Når det gjelder forsikring, så står allerede min bil på fattern. Ikke pokker om jeg gidder å betale i haugevis når han slipper unna med mye mindre. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Var det noen som gadd å se ferdig den greia der? Hva var det for noe egentlig? kjørte de fort eller terroriserte lokalsamfunnet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger. 2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil. Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. Haha, knall å ha firmanavn under bilen da, så ser vertfall verkstedet hvem som eier bilen.. Når det gjelder forsikring, så står allerede min bil på fattern. Ikke pokker om jeg gidder å betale i haugevis når han slipper unna med mye mindre. Mener det var sånn mange gjorde det.. Litt kjedligere å kjøpe en Audi S8 hvis begge fordørene er fulle av et navn.. Må nok finne på noe annet ja.. Pappaen din må bare passe på at en "mindreårig" eller hva vi skal kalle det, kan disponere bilen.. Foreslår vi avslutter denne delen av tråden, og kjører den mer on topic. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kanskje han bare leier ut bilene? Er det noen som forstår nederlandsk? Tviler veldig sterkt på at du får kjøpt en Enzo dersom du skal bruke den som leiebil... Du kjenner en fyr som eier en sånn bil ? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Limited Edition.^^ Endret 10. april 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis du sikter til Enzo så kommer det nok aldri til og rulle en på norske veier. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Då er det bedre å se gohstrider filmene. går MYE fortare der. dessuten er det mc Vet hvor jeg kan laste ned Gr 1 og Gr 3 ?? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Då er det bedre å se gohstrider filmene. går MYE fortare der. dessuten er det mc Vet hvor jeg kan laste ned Gr 1 og Gr 3 ?? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det kan jo være at de rett og slett har leid bilene... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 etter 4 minutter sank det inn nøyaktig hvor teit det der var. aldri i livet om jeg kommer til å gidde å se resten... enig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå