MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vet noen om disse konsolene? noen info om tekniske?Ytelse?? Det er bare interesant... Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er jo igrunn uintressant. Det som teller er hvordan spilla kommer til å se ut grafiskt og hvor lang loadetid det er. Det siste er forøvrig spillkonsollers store problem. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Det er jo igrunn uintressant. Det som teller er hvordan spilla kommer til å se ut grafiskt og hvor lang loadetid det er. Det siste er forøvrig spillkonsollers store problem. jeg er ikke helt enig med deg.... det er jo tross alt i 200672007 disse konsolene kommer, så det er litt for tidlig å snakke om loade tiden her..... Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Loadetiden er dagens store problem syntes jeg i allefall. Men poenget mitt var at uansett hva microsoft og sony kaster inne i konsollene sine så sier ikke det en dritt om loadetiden. Men skal se om jeg finner noen linker til deg med ubekreftede specs. Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Tekniske detaljer: Xbox2 heller lite detaljer om Playstaion3 men det er jo noe HER... Endret 8. april 2005 av dangerc Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror den ps3 linken var litt feil. Men takk for at du fant de, så slapp jeg. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Loadetiden er dagens store problem syntes jeg i allefall. Er jo ikke all verdens loadetid på Xbox da. PS2 derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå