MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg lurte på om noen vet om det aller aller aller beste og dyreste skjermkorte som finnes på merkede??? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det beste er vell Radeon x850xt pe... Men med sli så er 2 stk 6800 Ultra kort klart best. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg vet ikke om det finnes et generelt og objektivt "beste" skjermkort noe sted. Dersom du lurer på det beste skjermkortet til 3D spilling er det generelt ment at X850XT PE kortene er best og spesielt da i DirectX 9 spill. Ellers vil teten for 3d spillekort være: X850XT PE/X800XT PE og 6800 Ultra :Edit Men de dyreste kortene er ikke beregnet på spill. De er gjerne laget for 3d modellering og lignende. Endret 8. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 .. Men med sli så er 2 stk 6800 Ultra kort klart best. Kan du forlare meg litt her....du sa to skjerm kort....går det ann? to skjerkort på en gang?!!?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jepp, går fint det...bare litt dyrt Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jepp, går fint det...bare litt dyrt det du mener at begge skjermkortene er satt inn i "SLI" hovedkort, og begge jobber som "En" på en måte?? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jepp, to skjermkort går ann å ha på eit hovedkort ved hjelp av nvidias teknologi SLI. Snart kjem ATI med AMR. Edit: skrivefeil. Endret 8. april 2005 av Zernick Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jepp, to skjermkort går ann på å ha på eit hovedkort ved hjelp av nvidias teknologi SLI. Snart kjem ATI med AMR. woow, tenk på den all moro MED Half life 2, CS_S, begynner esten å gråte!! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 DFI Lanparty SLI-DR er et ekselmpel på et hovedkort som støtter SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå