Goliath Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 fordi da går batteriet fortere enn du kan si Phneumonoultramicroscopicsilicovolcanicconioses (spm forøvrig er en lungebetennelse).. ..har noen andre opplevd dette? at den ikke våkner av dvalemodusen i spill men med en gang du setter i strømmen og vipper bryteren, starter den fra der du var...?! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har faktisk ikke lagt merke til dette og har brukt dvalemodus mye. Skal følge ekstra med fremover. Har du nyeste update forresten? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jau, den nyeste fw! men kan jo godt hende at den rett og slett gikk tom for strøm siden jeg hadde spilt en stund! prøvde å få den ut av dvale etter 3 timer..men syntes det er rart at den starter opp der du var når du plugger i strømmen..! Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) det som skjedde med min PSP var at jeg så på en liten film fra minnekortet, så skulle jeg teste de forskjellige funksjonene (når man trykker på Trekant). Da jeg testa Spol tilbake funksjonen, så "låste" den seg. volum knappen funka, men de andre knappene reagerte ikke. Jeg skrudde den av og så på, forsatt samme bilde og forsatt låst. Til slutt måtte jeg bare ta ut batteriet for å "restarte" den... Endret 8. april 2005 av Maniac Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Sikker på at den ikke sto på "Hold" da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Høres litt ut som den stod på "hold" ja. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 helt sikker på at den ikke stod på hold! som sagt, volum knappene FUNKA Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det samme skjedde med min i gaar. Spilte THUG2, i klassen, saa satte jeg den i dvalemodus og naar jeg skulle sjekke tilbake til den senere paa dagen saa ville den ikke skru seg paa. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 tror det kan godt hende at den har rett og slett gåt tom for strøm men det er pussig at den gjennopptar der du gikk i dvalemodus når du plugger i strømmen! kanskje PSP sparer litt batteri for at man skulle gjøre nettopp dette! Hvem vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå