Gå til innhold

PSP: Ikke sett PSP'en i dvalemodus under spill..

Goliath

Anbefalte innlegg

fordi da går batteriet fortere enn du kan si Phneumonoultramicroscopicsilicovolcanicconioses (spm forøvrig er en lungebetennelse)..

..har noen andre opplevd dette? at den ikke våkner av dvalemodusen i spill men med en gang du setter i strømmen og vipper bryteren, starter den fra der du var...?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jau, den nyeste fw! men kan jo godt hende at den rett og slett gikk tom for strøm siden jeg hadde spilt en stund! prøvde å få den ut av dvale etter 3 timer..men syntes det er rart at den starter opp der du var når du plugger i strømmen..!

Lenke til kommentar

det som skjedde med min PSP var at jeg så på en liten film fra minnekortet, så skulle jeg teste de forskjellige funksjonene (når man trykker på Trekant). Da jeg testa Spol tilbake funksjonen, så "låste" den seg. volum knappen funka, men de andre knappene reagerte ikke. Jeg skrudde den av og så på, forsatt samme bilde og forsatt låst. Til slutt måtte jeg bare ta ut batteriet for å "restarte" den...

Endret av Maniac
Lenke til kommentar

tror det kan godt hende at den har rett og slett gåt tom for strøm men det er pussig at den gjennopptar der du gikk i dvalemodus når du plugger i strømmen! kanskje PSP sparer litt batteri for at man skulle gjøre nettopp dette! Hvem vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...