lassaron-jon Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er noken av sidene som prisguiden linker til som er "usikre" å handle på? kan noken seie meg kass sider som er spesiellt bra\dårlige? då ville eg ha blitt glad. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er nok ingen som er direkte usikre vil jeg tro men at du kan oppleve forskjellig servicenivå på dem er det ingen tvil om. Av gammel vane holder jeg meg stort sett til Netshop, Komplett og MPX men ser jeg et godt tilbud et annet sted kan det godt hende jeg handler der. Er det en spesiell butikk du lurer på da? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 neida. lurer kun på om når eg ska kjøpe nåke som er frå prisguiden om eg skal ta det billigste, eller om eg bør velge eit butikk framfor ein anna Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ta å sjekk på Webshopgiuden Der står det gode og dårlige erfaringer om webshoper Lenke til kommentar
austor Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du er veldig trygg som kjøper på internett for tiden så lenge butikken er registrert og du har kontaktinformasjon. Du kan for øvrig også sjekke her: http://forbrukerportalen.no/Emner/netthandel Der står det litt om det du bør sjekke før du handler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå