renpeder Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Lurer på hva erfaringer dere har med en del utstyr til bærbare pc'er. Spesielt bærevesker og backpacks. Jeg vet ikke helt om dette er et passende tema for gruppen, i så fall gi meg beskjed om dette og jeg vil fjerne temaet. Jeg har nå kjøpt meg en BærbarPC med 15,4" skjerm og lurer rett og slett på hvilke bæreveske/backpack som kan passe. Ser de fleste passer til 12, 14 og 15" maskiner. Alle tips blir mottat med takk. RTP Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://www.nbags.no har alt av sekker og vesker til bærbare pcer Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ellers har vel crumplerstore.no et stort utvalg av vesker til bærbare. De har byttet navn nå, husker ikke nye navnet, men det er bare å gå inn på crumplerstore.no så blir du videreført. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Najs! Men jeg synes det er litt vanskelig å bestille veske / sekk over nett. Noen som vet om noen bra steder hvor man kan få kjøpt sånt i Oslo? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som vet om noen bra steder hvor man kan få kjøpt sånt i Oslo? Datakjeden fører bl.a. Dicota og Targus, skjønt det varierer litt hva de har inne. Flere av Morris-butikkene har også et brukandes utvalg av PC-vesker, bla. JanSport. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ok, men jeg synes ikke de ser noe særlig ut veskene Datakjeden har, og synes heller ikke noe om JanSport, men kanskje de har noen andre fine på Morris... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Både Clas O. og Computercity har bærevesker til lapptops. Regner også med at de fleste butikker som selger laptops har vesker/ryggsekk som passer. Her er det bare å ta seg en tur på byen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Får vel lure meg en tur ut døra da! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Får vel lure meg en tur ut døra da! Håper du overlever det da. Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 renpeder: Har du fått 8104? Angående ryggsekk så er det en annen tråd fra i dag som har noen tips.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=404654 Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Venter dessverre ennå, men den kommer. Kan bli litt liten til en 8104 denne. Målene i bredde og dybde er store for denne. Takk for alle tips. RTP Endret 13. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Venter dessverre ennå, men den kommer. Kan bli litt liten til en 8104 denne. Målene i bredde og dybde er store for denne. Takk for alle tips. RTP Hehe. De fleste sekker passer bare til 15" 4:3, men let litt rundt på div. nettbutikker (Komplett. Netshop, MPX, Elkjøp osv) så finner du nok en bra sekk Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 takk for at noen lagde denne topicen Kjøpte meg nettop bæreveske til pcn min ;D Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 takk for at noen lagde denne topicen Kjøpte meg nettop bæreveske til pcn min ;D Hvilken kjøpte du da stianO og til hvilken PC? RTP Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 takk for at noen lagde denne topicen Kjøpte meg nettop bæreveske til pcn min ;D Hvilken kjøpte du da stianO og til hvilken PC? RTP Prøver du å finne et bedre alternativ til han så han skal angre? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Nie. Er på søken selv etter en god bag til en 15,4" PC. Det vet du jo. RTP Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) takk for at noen lagde denne topicen Kjøpte meg nettop bæreveske til pcn min ;D Hvilken kjøpte du da stianO og til hvilken PC? RTP Jeg kjøpte TravelPro PC-mappe 12-15,6" PC, utvidbar, til min targa Bærbare pc(15,4" tommer) Kjøpt hos Lidl, faktisk dritbra pc http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=687 Endret 13. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå