Gå til innhold

Utstyr til bærbar.

Anbefalte innlegg

Lurer på hva erfaringer dere har med en del utstyr til bærbare pc'er. Spesielt bærevesker og backpacks.

Jeg vet ikke helt om dette er et passende tema for gruppen, i så fall gi meg beskjed om dette og jeg vil fjerne temaet.

Jeg har nå kjøpt meg en BærbarPC med 15,4" skjerm og lurer rett og slett på hvilke bæreveske/backpack som kan passe. Ser de fleste passer til 12, 14 og 15" maskiner.

Alle tips blir mottat med takk. :thumbup:

RTP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Najs! Men jeg synes det er litt vanskelig å bestille veske / sekk over nett. Noen som vet om noen bra steder hvor man kan få kjøpt sånt i Oslo?

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen bra steder hvor man kan få kjøpt sånt i Oslo?

Datakjeden fører bl.a. Dicota og Targus, skjønt det varierer litt hva de har inne. Flere av Morris-butikkene har også et brukandes utvalg av PC-vesker, bla. JanSport.

Lenke til kommentar

Ok, men jeg synes ikke de ser noe særlig ut veskene Datakjeden har, og synes heller ikke noe om JanSport, men kanskje de har noen andre fine på Morris...

Lenke til kommentar
Venter dessverre ennå, men den kommer.

Kan bli litt liten til en 8104 denne. Målene i bredde og dybde er store for denne.

Takk for alle tips.

RTP :)

Hehe. De fleste sekker passer bare til 15" 4:3, men let litt rundt på div. nettbutikker (Komplett. Netshop, MPX, Elkjøp osv) så finner du nok en bra sekk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...