-ɐMoԀ- Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Noen som har lasta ned dette spillet ell¿ Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ja, på dobbel ISDN... Neida, som den "farmer brown" jeg er så må jeg nok vente til det kommer på en eller annen cd plate... Ser jo bra ut da, men liker ikke grafikktypen. Går for fort for meg, øynene får ikke nok hvile. Kvalm og hodepine etter få minutter. Gi meg derimot Operation Flashpoint... Det er fett det... Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Liker OFP selv, haha gleder meg til og teste dette 55 min til den er nede Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ha-ha, fikk akkurat Operation Flashpoint - Resistance i hendene, sjappa solgte det for 199,- Glede, glede, snart ferdig på jobb... Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 [ON TOPIC] Urk...altfor digert for meg, kommer til å ta år og dag å laste ned spillet..spesielt siden halve den amerikanske befolkning driver å laster ned spillet nå. Noen som vet om en norsk eller svensk server? [/ON TOPIC] Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hmm, finner ikke noe sted som gir meg mer enn 15k/sec til Norge. Rart, lurer på om det er Ebone's død som slår inn. Noen norske/svenske mirrors på America's Army? Øystein T Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg har lastet det ned men jeg venter fortsatt på mailen for registrering slik at jeg kan lage soldaten min. Lastet det det ned med ca 50 kbit hele tiden. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 lasta det ned fra 3dgamers.com spelet er greit nok, men umuligt å få spelt skikkeleg online når alle serverane er i USA Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Laster nå ned fra: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download Laster ned den distribusjonen som har 11 filer! Går tregt med ett par av dem, men de kommer no ned! Bruker Flashget for å laste :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Great fu*king game! Make the boy listen... Forresten, fått prøvd OFP resistance??? Åssen er trærne?? The only bad thing in OFP... Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 må ha hjelp når jg prøver og starte demoen for jg denne feilmeldingen General protection fault! History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop NOEN M HJELPE MG Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Demo??? Hvor?? Hva?? Hvem?? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:29, Reborn skrev:må ha hjelp når jg prøver og starte demoen for jg denne feilmeldingen General protection fault!History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop NOEN M HJELPE MG Tipper du har ATI kort med GTA3 patchen Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Laster akkurat ned herfra, og den har enda ikke hvert under 35 KB/s. (3dgamers) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Morsomt lite spill :smile: [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-07-04 23:37 ] Lenke til kommentar
Skello Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 url'en til 3dgamer funka ikkje kom nokke om att isp min ja.. Access Denied If you were trying to download a file from FileFront, then you're seeing this error because your ISP is using a proxy server (definition) to request the file. The immediate solution to this problem is to bypass the proxy server (instructions for doing this vary by ISP). For example, if you're using AOL, download the file through IE instead of through AOL's integrated web browser. We're also working on our own solution to this problem, but it's still under development. If you were trying to download a file from another site, then you're seeing this error because that site was linking directly to the file on our download server and leeching our bandwidth. Please e-mail that site and tell them not to link directly to the file. prøvde med IE og,men d gikk ikkje :| opera rox :smile: Lenke til kommentar
Skello Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 http://iadredirvip.xlontech.net/a_0_100366...rmyopsrecon.exe laster ned herfra går faktisk med 45 kb på ei 398kb/s linje :smile: nifhty... Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Enda en link: http://www.itavisen.no/download.html?id=284 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 OK, testet det, men kommer ikke inn på noen server i US. Kom inn en gang, men kun som spectator. Skjønte ikke bæret. En type snakket om at spillet var kun for amerikanere... tosk..... Dritt at man ikke kan sette opp server selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå