MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har en venn, (ganske sta) som hevder at Intel(penteum 4) produserer mindre varme enn AMD. Har lest flere ganger, brukere som klager på at deres CPU(pent.4) blir alt for varm(feil montering av kjøler,glemte kjølepasta, vet ikke). Skal jeg være helt ærlig, har jeg ALDRI lest at en har glagt at AMD blir for varm. Jeg har en AMD 3000+, med Thermaltake Silent Boost K8, den STØRSTE temp. MED 5-6t spilling av CS_s, og med litt "tulle"testing med CPUmark99, bare for å få kjørt CPU på 100%, kom ikke temperaturen(CPU) nær 50 grader engang. Hva med dere? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Når det gjelder de nyeste CPU'ene. F. eks Winchester mot Prescott, så er AMD helt klart kaldest. AMD skal jo begynne å produsere 65nm CPU'er også nå Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 mhm, AMD er nok de som produserer de kaldeste cpu`ene nå tror jeg. Winchestern slår ivertfall Prescotten grundig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du kan trygt le kameraten din midt i trynet. Intel kaldere enn AMD var i gamle dager (ikke at jeg utelukker at det kommer til å skje igjen, men den nåværende situasjonen er jo veldig AMD-favorisert når det gjelder temperatur) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Prescott har et effekttap på 85 til godt over 100W. Athlon64 har et effekttap på 65 til 90W tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå