Islanbadsj Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har for ett på uker siden innstalert en ny driver til det innebygde lydkortet på dataen, dette er er AC97', da jeg prøvde mikrofonen i dag virket den ikke. Selve micen virker fordi jeg har prøvd på en annen data. Jeg og noen venner lager en film, og den skal være ferdig til mandag. Jeg skal i pinnacle være narrator, og jeg har veldig lyst til å gjøre ferdig opptaket av stemmen min i dag. Kan noen hjelpe? Har sett på google etter nye drivere, men har ingen peiling på hvilken driver som bør funke. HK: MSI KT3 ultra2 eller MS-6380E. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kontroler om mikrofonen er aktivert på egenskaper for lyd. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg hadde samme problem på mitt MSI Neo Platinum nForce3 250Gb, fikk aldri løst det heller. Prøvde alt.. Men det ville bare ikke fungere.. Kjøpte et Creative Audigy 4, kvitt problemet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mikrofonen er aktivert, den klarer å fange opp noen små knitrete lyder, men ikke noe mer. Får vel bli nytt lydkort på meg da. Endret 8. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå