The_evil_blue_toad Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Heisann Selv går jeg under nicket "Haarball" på kai, og er av og til innom SP:CH og Halo 2. På halo 2 er jeg med i klanen (om du kan kalle den det, en vennegjeng på 3) SNUS, og jeg går der under navnet SNUS haarball. Legg inn nick og hva du spiller her, kan være artig å kjenne igjen hw brukere Edit: skrivefeil i topic Endret 8. april 2005 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg spiller litt halo 2 og går under nicket "redflame" Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg "prøver" å spille GT4, den sier at alt er i orden men får ikke conecta til noen. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 spiller litt gt 4 men er ikke helt fornøyd med hvor tungt det fungerer, går under nicket peritass Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har regga meg men har ennå ikke installert service på PC. Blir vel ymse xbox spill. Doom3 sikkert ! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) GT: intox_neb Halo 2 fanatiker GT for xbox-live: Intox Nebula Endret 11. april 2005 av intox_neb Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hvordan lager man account på xlink kai? Et bra alternativ for meg som har mista xbox live, ble banna i dag *Vil være med i gjengen* Endret 11. april 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå