corcky Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) headcleaver: Du er trolig den eneste som ikke klarer å innse at du har tatt feil, så da er det vel egentlig unødvendig å dra dette noe lenger. Ser i profilen din at en av dine interesser er 3d kort. Da anbefaler jeg deg å søke på reviews på google. Kanskje du blir klokere. Eller kanskje ikke. Endret 12. april 2005 av corcky Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 headcleaver: Du er trolig den eneste som ikke klarer å innse at du har tatt feil, så da er det vel egentlig unødvendig å dra dette noe lenger. som jeg sa har jeg prøvd begge skjermkort! hvordan kan jeg da ta feil anngående ytelse i spillene jeg har prøvd? Uansett om dette er riktig vil 9600 Pro være BETYDELIG svakere enn en GeForce 6600... i doom 3 ja, i andre spill nei. da vil det være null ytelses forsjell å snakke om. det virker som mange av dere ikke har fått med dere at 6600 yter betydlig dårligere enn 6600gt, og derfor står på deres. 6600 yter rundt halvparten av det 6600gt gjør. bare så dere veit det før dere fortsetter deres fanboy korstog Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 headcleaver: Du er trolig den eneste som ikke klarer å innse at du har tatt feil, så da er det vel egentlig unødvendig å dra dette noe lenger. som jeg sa har jeg prøvd begge skjermkort! hvordan kan jeg da ta feil anngående ytelse i spillene jeg har prøvd? Uansett om dette er riktig vil 9600 Pro være BETYDELIG svakere enn en GeForce 6600... i doom 3 ja, i andre spill nei. da vil det være null ytelses forsjell å snakke om. det virker som mange av dere ikke har fått med dere at 6600 yter betydlig dårligere enn 6600gt, og derfor står på deres. 6600 yter rundt halvparten av det 6600gt gjør. bare så dere veit det før dere fortsetter deres fanboy korstog feil igjen. les tester. de ligger på rundt 20-30% lavere enn 6600. og 6600 yter mellom 9700 pro og 9800 pro, mao. vesentlig bedre enn 9600pro. og når det gjelder din påstand at du ikke kan ta feil mht. til dine erfaringer. skal man legge det argumentet til grunn, så hvorfor kan ikke da alle reviews bestå av "doom 3. In this game it was about the same performance, no real difference here", istedenfor grafer? se på grafene, de lyver ikke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) skal man legge det argumentet til grunn, så hvorfor kan ikke da alle reviews bestå av "doom 3. In this game it was about the same performance, no real difference here", istedenfor grafer? nei det er sant. men det var nå det jeg bygga påstanden min på da. det har jeg sakt hele tida. men du må huske på at den forsjellen grafene viser ikke alltid har noe merkverdig ytelses forsjell i spill. edit: men jeg har bomma litt, det skal jeg tilstå. fant ut nå at 9600xt kortet jeg testa var blodklokka! det har jo litt å si på ytelsen da. Endret 12. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fant et 6660 GT kort 128 mb til 1600, er dt et godt kjøp Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg fant et 6660 GT kort 128 mb til 1600, er dt et godt kjøp JA! EDIT: Bare se til at det er riktig til ditt hovedkort - AGP og ikke PCIe. Endret 13. april 2005 av hilram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå