Gå til innhold

Connect3d Radeon 9600XT 128MB AGP

chrizzh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
øø er 9600xt dårlig?? Trodde det skulle være bra, i forhold til prisen mener jeg.

i forhold til prisen får man mye ytelse, men det er ikke et toppkort lengre

Jeg er litt uenig i det. Så lenge man får 6600 kort til samme prisen syns jeg ikke det er noe godt kjøp lengre.

Lenke til kommentar

umodda er ikke 6600 bedre enn 9600xt. da yter de ca likt.

Så lenge man får 6600 kort til samme prisen syns jeg ikke det er noe godt kjøp lengre.

jeg har ikke sakt noe om godt kjøp jeg. jeg har sakt at man får relativt mye for 900 til 1000,- hvis man kjøper et 9600xt kort.

edit: surra når jeg skreiv inlegget

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
øø er 9600xt dårlig?? Trodde det skulle være bra, i forhold til prisen mener jeg.

i forhold til prisen får man mye ytelse, men det er ikke et toppkort lengre

Har 9600XT i det hele tatt vært noe toppkort? Det var vel et "mest for penga" kort i 9800pro sine dager. Men nå er det ikke noe å satse på.

EDIT:

umodda er ikke 6600 bedre enn 9600xt. da yter de ca likt.

men man kan vist åpne pipes på noen 6600 kort, samt de fleste er veldig gode klokkere.

men standard er dissa to korta ca like i ytelse

Men 6600 er basert på nyere teknologi, og vil dermed ha bedre forutsetninger for å holde lenger. Så hvorfor kjøpe et "gamelt" 9600XT når du kan kjøpe et "nytt" 6600?

jeg har ikke sakt noe om godt kjøp jeg. jeg har sakt at man får relativt mye for 900 til 1000,- hvis man kjøper et 9600xt kort.

Hvis du får mye for pengene er det ikke da et godt kjøp?

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at Radeon 9000 serien skal være ganske crapy.

Kortet følger med i en pc pappa har fått tilbud via jobben.

Noen som har meninger om dette.

Er dette kortet noe å setse på.......  eller ka?

Regner med at du har lyst til å spille på den pc`en til faren din siden du spør om dette?

Hvis han har muligheten til å bytte til et 6600GT,så bør han gjøre det. Det koster bare noen få hundrelapper mer enn 9600XT.

Hvis han ikke får byttet så vil du fortsatt kunne spille alle spill,men ikke med like mye "eye candy/grafikk" som 6600GT.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...