abzorbing_tundra Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hvordan skal jeg re-enter CPU settings på et epox hk (amd 64 bit) takk for alle svar på forhond takk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 mener du reseting av BIOSen? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hvordan skal jeg re-enter CPU settings på et epox hk (amd 64 bit) Hva mener du med det? Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 når jeg starter pcen kommer det opp at jeg skal re-enter cpu settings ,men det r mulig dem mener bios .... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Se i manualen til hovedkortet. Der står det hvordan du skal bruke CMOS jumperen. Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 nå får jeg ikke oppp error melding men nå booter ikke cden selv om jeg har sotte den om first boot device Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå