Gå til innhold

Denne karen har brukt en del $$$ på spill

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Dette er jo en script-kiddie med et Byggmester-Bob kompleks av dimensjoner....

Hva er vitsen med å ha så utfattelig mange spill, når man max spiller 10 av de likevel, og kanskje 70% av spillene er elendige? Samlemanien min døde etter at jeg kastet ut C64 med 1100 spill.

Men, fyren har unektelig brukt mye penger på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm...... kanskje jeg er litt syk da..... har playstation, playstation2, pstwo, xbox og en gammel amiga, har ca 1200 spill til Ps, ca 2000 til Ps2, bare ca 150 til xbox, og ca 800 til amiga`n.......

Har selvfølgelig også pc med endel spill, og JA jeg har også mame, hehe

Ta noen bilder av de spillene du har :dribble:

Men er helt enig med "Serpensis" er jo lite vist i å ha så mange spill pga du spiller kanskje kunn en del av dem uansett. Hvis ikke så måtte man ha vært en 24 timers gamer og det er det lite vits i. Selv kjøper jeg kun de mest populære og de titlene som faktisk er verd pengene. :)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha så utfattelig mange spill, når man max spiller 10 av de likevel, og kanskje 70% av spillene er elendige?

Hobby? Samlemani? Alternativ bruk av penger? Det er jo ikke noen forskjell i å samle på spill i forhold til å samle på mynter, postkort, autografer, plater osv.

Selv har jeg en platesamling som har kostet meg godt over 200.000 og kjører rundt i en gammel haug av en bil. Naboen min derimot har en bil til over 300.000 som taper seg flere titusener i året og har en platesamling på 30 CD'er eller noe... Ganske klart i mine øyne hvem av oss som har gjort den beste investeringen, men naboen har nok akkurat motsatt syn siden bil er en viktig greie for ham og han bare bruker musikk som bakgrunnsstøy :D

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha så utfattelig mange spill, når man max spiller 10 av de likevel, og kanskje 70% av spillene er elendige?

Hobby? Samlemani? Alternativ bruk av penger? Det er jo ikke noen forskjell i å samle på spill i forhold til å samle på mynter, postkort, autografer, plater osv.

Selv har jeg en platesamling som har kostet meg godt over 200.000 og kjører rundt i en gammel haug av en bil. Naboen min derimot har en bil til over 300.000 som taper seg flere titusener i året og har en platesamling på 30 CD'er eller noe... Ganske klart i mine øyne hvem av oss som har gjort den beste investeringen, men naboen har nok akkurat motsatt syn siden bil er en viktig greie for ham og han bare bruker musikk som bakgrunnsstøy :D

Now that's my boy! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm...... kanskje jeg er litt syk da..... har playstation, playstation2, pstwo, xbox og en gammel amiga, har ca 1200 spill til Ps, ca 2000 til Ps2, bare ca 150 til xbox, og ca 800 til amiga`n.......

Har selvfølgelig også pc med endel spill, og JA jeg har også mame, hehe

sorry, jeg har litt problemer med å tro at du har 2000 ulike spill til playstation2. Ifølge det jeg fant av info er det utgitt knappe 1000 spill i europa. Så med mindre du er temmelig stødig i asiatiske språk...

Lenke til kommentar

Jada, og USA er et lite land i Asia....

Jeg driter i hva du tror, hvorfor skal jeg skrive her at jeg har så mange spill, hvis jeg ikke har det?? Mulig dere fjortisser gjør sånnt, men det sluttet jeg med for mange år siden..... Men tro hva du vil du, jeg vet hva som stemmer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...