Gå til innhold

Denne karen har brukt en del $$$ på spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så har du de som driver med flysimulatorer... Denne kar'n har brukt en del monetas på skjermer etc.

Det der var jo bare teit, skal du ha en skikkelig simulator må du ha fremviser eller skjermer som ikke har 5cm med hvit plastikk rundt seg!

Lenke til kommentar
Og så har du de som driver med flysimulatorer... Denne kar'n har brukt en del monetas på skjermer etc.

Det der var jo bare teit, skal du ha en skikkelig simulator må du ha fremviser eller skjermer som ikke har 5cm med hvit plastikk rundt seg!

Njaa tror nod det ar en fin effekt likevel, men noen LCD skjermer istedet hadde jo ikkje skada noen :tease:

Lenke til kommentar
Mannen har problemer!

Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer?

Du, se på alle spillene og sånt han har da...

Slike samlere har psykiske problemer, rett og slett.

Når man blir så sykelig opptatt av å kjøpe nye spill hele tiden, ja da er man syk.

(Jeg kan jo ikke uttale meg om han, ettersom jeg ikke kjenner han, men jeg snakker på generelt basis).

Selv om jeg ahr pc som hobby har jeg ikke et rom fylt til randen med antikke prosessorer og musematter! Hadde jeg hatt det, ville jeg vært syk.

Du har vel ikke interesser du... :tease:

Hadde jeg hatt uendelig med $cash$ så hadde jeg også hatt MASSE spill, men det er klart det att ett sted må grensen gå, og min grense ville vel gått etter ca 3-4hyller, ikke vegger, hyller. Det er jo syko høyt under taket hans.

Lenke til kommentar
Fyren har spill til tusenvis av kroner, og en tv til knappe hundrelappen. #1

Haha! Han samler nå ikke på tv da :p Men ser poenget ditt

Edit: Han har såklart ikke råd til tv, bruker nå alt på spill...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Hmmm...... kanskje jeg er litt syk da..... har playstation, playstation2, pstwo, xbox og en gammel amiga, har ca 1200 spill til Ps, ca 2000 til Ps2, bare ca 150 til xbox, og ca 800 til amiga`n.......

Har selvfølgelig også pc med endel spill, og JA jeg har også mame, hehe

Lenke til kommentar

Du har 2000 spill til Playstation 2? Med en pris på 200 kroner hvert spill blir dette 400 000 kroner. Altså nesten to gjennomsnittlige norske årslønner. Og hvis du legger til alle de andre spillene mangedobles denne summen igjen, noe sier meg at du bare er full av bullshit, og nekter å innse at det finnes folk som har flere spill enn deg. Voks opp.

Lenke til kommentar

Jeg sa vel aldrig at jeg har kjøpt alle de spilla???

Men jeg har samlet noen år, kan du si, og vokse opp kan du gjøre selv, jeg er nå 33 år, men ikke så voksen at jeg ikke spiller.

Og ja, det finnes sikkert mange som har flere spill en det jeg har

Koster penger gjør det uansett, men regn på nytt du, med ca 5kr pr ps2 spill, så ser du fort at prisen blir en annen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...