Gå til innhold

Denne karen har brukt en del $$$ på spill

Anbefalte innlegg

Og jeg som syns at en jeg kjenner har 37 X-boX Spill er sykt (Ikke personlig til de som har mer enn det på forumet her.)

Lurer på hvor bra data han har...

Han har sikkert en råtten pc, slik at hans måte å psykisk kompansere for det på, er å kjøpe tusenvis av spill til konsoller istedenfor. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen har problemer!

Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer?

Du, se på alle spillene og sånt han har da...

Slike samlere har psykiske problemer, rett og slett.

Når man blir så sykelig opptatt av å kjøpe nye spill hele tiden, ja da er man syk.

(Jeg kan jo ikke uttale meg om han, ettersom jeg ikke kjenner han, men jeg snakker på generelt basis).

Selv om jeg ahr pc som hobby har jeg ikke et rom fylt til randen med antikke prosessorer og musematter! Hadde jeg hatt det, ville jeg vært syk.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Mannen har problemer!

Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer?

Du, se på alle spillene og sånt han har da...

Slike samlere har psykiske problemer, rett og slett.

Når man blir så sykelig opptatt av å kjøpe nye spill hele tiden, ja da er man syk.

(Jeg kan jo ikke uttale meg om han, ettersom jeg ikke kjenner han, men jeg snakker på generelt basis).

Selv om jeg ahr pc som hobby har jeg ikke et rom fylt til randen med antikke prosessorer og musematter! Hadde jeg hatt det, ville jeg vært syk.

Ja, du har vel rett! Bare les historien hans! Mannen er avhengig :p

Lenke til kommentar

he he et utdrag fra sien hans

The game room” Staring at my walls of games, shelves of consoles, thousands of dollars. I think …was I crazy? Am I insane? HELL YES!

Damn you Mario, Damn you to hell … you have poisoned my mind & soul & emptied my pockets with your NES!

Lenke til kommentar
he he et utdrag fra sien hans

The game room” Staring at my walls of games, shelves of consoles, thousands of dollars. I think …was I crazy? Am I insane? HELL YES!

Damn you Mario, Damn you to hell … you have poisoned my mind & soul & emptied my pockets with your NES!

Hahahaha :!: Han har iallefall humoren på plass

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...