fargoth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Og jeg som syns at en jeg kjenner har 37 X-boX Spill er sykt (Ikke personlig til de som har mer enn det på forumet her.) Lurer på hvor bra data han har... Han har sikkert en råtten pc, slik at hans måte å psykisk kompansere for det på, er å kjøpe tusenvis av spill til konsoller istedenfor. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Dette var syke greier ass Fyren kan lage en museum ut av de spilla og tjene penger Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Sikkert mange sultne barn som kunne spist seg mette summen av alt det der. Syke, syke SYKE mann! Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Var en imponerende samling men det at han samler på spill etc. er vel ikke noe mer unormalt en at en person samler på kulepenner,servietter, biler etc. ? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Han kunne jo brukt litt mer penger på TV da? Men det kan jo være at det var en prosjektor med nedtrekkbart lerrert gjemt der. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mannen har problemer! Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer? Endret 8. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mannen har problemer! Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer? Du, se på alle spillene og sånt han har da... Slike samlere har psykiske problemer, rett og slett. Når man blir så sykelig opptatt av å kjøpe nye spill hele tiden, ja da er man syk. (Jeg kan jo ikke uttale meg om han, ettersom jeg ikke kjenner han, men jeg snakker på generelt basis). Selv om jeg ahr pc som hobby har jeg ikke et rom fylt til randen med antikke prosessorer og musematter! Hadde jeg hatt det, ville jeg vært syk. Endret 8. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mannen har problemer! Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer? Mannen er jo syk! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mannen har problemer! Hvorfor? Du har (sikkert) pc som hobby.. Hans hobby er å samle på spill... Så du mener at alle samlere har problemer? Du, se på alle spillene og sånt han har da... Slike samlere har psykiske problemer, rett og slett. Når man blir så sykelig opptatt av å kjøpe nye spill hele tiden, ja da er man syk. (Jeg kan jo ikke uttale meg om han, ettersom jeg ikke kjenner han, men jeg snakker på generelt basis). Selv om jeg ahr pc som hobby har jeg ikke et rom fylt til randen med antikke prosessorer og musematter! Hadde jeg hatt det, ville jeg vært syk. Ja, du har vel rett! Bare les historien hans! Mannen er avhengig Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det blir vel først en sykdom når hobbyen hans forringer livskvaliteten til seg selv og dem rundt ham. For meg virker dette som en "sunn" samler. Man skal vel igrunnen ikke ha "samlet" mer en 2 biler for å overstige budsjettet til denne fyren. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er det ifra Michael Jacksons hus eller? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 he he et utdrag fra sien hans The game room” Staring at my walls of games, shelves of consoles, thousands of dollars. I think …was I crazy? Am I insane? HELL YES! Damn you Mario, Damn you to hell … you have poisoned my mind & soul & emptied my pockets with your NES! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) he he et utdrag fra sien hans The game room” Staring at my walls of games, shelves of consoles, thousands of dollars. I think …was I crazy? Am I insane? HELL YES! Damn you Mario, Damn you to hell … you have poisoned my mind & soul & emptied my pockets with your NES! Hahahaha :!: Han har iallefall humoren på plass Endret 8. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hadde likt å hatt alt det der <3 Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Herlig samling! Moro å se en virkelig samler som faktisk har tonnevis av originaler Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) I like alot ! Edit: Tenk hvor mye han kan tjene på bare 1 konsoll eller ett spill om 20-30 år til! Mulig han har gjort en GOD investering! Endret 8. april 2005 av Mauro Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Dette er hva vi kan kalle en skikkelig hardcore nerd Fy faen... aldri sett maken! Er det råeste jeg har noen gang sett! Lenke til kommentar
norlæning Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Og så har du de som driver med flysimulatorer... Denne kar'n har brukt en del monetas på skjermer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå