thomassit0 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Sjekk det ut.. det er SJUKT. http://www.nescapades.com/gameroom.htm Endret 8. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 finfin samling det der ja.. lurer på om han har prøvd alle spilla også.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Han som eier dette også!! Men ikke så skjukt som han første! Endret 8. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Er ikke sikkert han er stinn i gryn.. Var i Kina for ei stund tilbake. Der solgte de spill til under 50 lappen. Kunne snappe med meg sega+spill for bare småpengene. Kan jo være at han har kjøpt masse brukt. Eller billigt. EDIT: Leste faktisk nettop et utsnitt der han beskriver hvordan han skaffet seg spill. When I did I was amazed at the prices and watched dozens of people bring in garbage bags full of games for trade on one or two used PSX or Saturn games. I started hitting every game store, pawn shop, & flea market buying games left and right $1, $2, $5 each. Endret 8. april 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke nødvendigvis gal, men en lidenskap for spill kan man jo si Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jesus...... Regner med at han ikke har hørt om mame. Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ser ut som en syk butikk:P Sku ha besøkt han fyrn der Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hadde litt spill han der ja Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det var sånn jeg drømte om når jeg var liten Hvis jeg hadde vært millionær når jeg var liten, så hadde mitt hus sett akkurat sånn ut Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Dette kaller jeg samling! Og jeg som er stolt av mine vel 80 dvd-filmer Endret 8. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Og jeg som syns at en jeg kjenner har 37 X-boX Spill er sykt (Ikke personlig til de som har mer enn det på forumet her.) Lurer på hvor bra data han har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå