Uniwill259IA1 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen som har handlet her? Hvordan er servicen? Og den prisen som kommer opp i norske kroner er den jeg betaler +frakt. Men ingen toll avgifter osv, har jeg forstått det riktig? Takk. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, mange har erfaringer derfra. Derfor en har webshopguide øverst til høyre på siden. Se her. Og hvorfor skriver du dette i kategorien for Bærbare datamaskiner? Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ja, mange har erfaringer derfra. Derfor en har webshopguide øverst til høyre på siden. Se her. Og hvorfor skriver du dette i kategorien for Bærbare datamaskiner? Takk. Er ikke alle som er så kjente her inne vettu. Jo det er ganske enkelt å svare på fordi jeg har tenkt å kjøpe en bærbar datamaskin der. Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du spør jo bare om erfaringer med Itbutikken, noe som ikke har noe med Bærbare datamaskiner å gjøre, burde vært i Webshop- og butikkdiskusjoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 *Flyttes til Webshop-kategorien* Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Du spør jo bare om erfaringer med Itbutikken, noe som ikke har noe med Bærbare datamaskiner å gjøre, burde vært i Webshop- og butikkdiskusjoner. IKanskje du burde svare på spørsmålet i steden for å starte en stor diskusjon, bare et lite tips. Men helt enig jeg vet nå at det er noe som heter webshopguiden ja. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nå er det vel du som bør være glad for at folk tipser deg om hvor du skal poste innleggene dine. Er derfor vi de har ulike kategorier her på forumet! Men nå har du vel fått svar på det du lurte på, og kan ta spørsmål ang. den bærbare i rette kategorien. Lykke til! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du spør jo bare om erfaringer med Itbutikken, noe som ikke har noe med Bærbare datamaskiner å gjøre, burde vært i Webshop- og butikkdiskusjoner. IKanskje du burde svare på spørsmålet i steden for å starte en stor diskusjon, bare et lite tips. Men helt enig jeg vet nå at det er noe som heter webshopguiden ja. Han svarte på spørsmålet også. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Du spør jo bare om erfaringer med Itbutikken, noe som ikke har noe med Bærbare datamaskiner å gjøre, burde vært i Webshop- og butikkdiskusjoner. IKanskje du burde svare på spørsmålet i steden for å starte en stor diskusjon, bare et lite tips. Men helt enig jeg vet nå at det er noe som heter webshopguiden ja. Han svarte på spørsmålet også. Nope, kanskje du burde svare på spørsmålet og? har du erfariger med Itbutikken eller er du bare glad i å diskutere bagateller kanskje.... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Diskutere bagateller, akkurat som deg (og meg). Vær glad for at folk hjelper deg, framfor å klag du nå. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
bengh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har handlet på ITbutikken mange ganger uten problemer og levering har gått utrolig raskt. Du kan velge NOK i menyen og når du går til kassa får du opp det du skal betale i NOK inkl. alt (toll/moms/frakt etc). En fin ting ved ITbutikkens ordresystem er at du kan legge til og slette ting fra ordren helt til den er pakket. Dette kan være aktuelt hvis noe ikke er på lager slik at ordren blir liggende noen dager. Ombestemmer du deg eller ønsker å legge til noe er det bare å redigere ordren på nettet. På norske Web shopper må du stort sett ringe for å få en ordre endret. Har hørt at det kan være litt vanskeligere å ha med å gjøre ved returer. Har aldri hatt behov for å returnere noe eller support så det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vet at et par kamerater av meg har hatt store problemer med retur av noen defekte varer. Utenom det, så er ITbutikken raske så langt de har ting på lager. En ting du bør være ops på er at ITbutikken i utgangspunktet er en Danske butikk (? skyt meg om jeg tar feil nå). Derfor er det viktig at du sjekker at den bærbare PC'en du skal kjøpe kommer med norsk tastatur. Har sett endel innlegg på dette forum om folk som har kjøpt PC'er og fått dansk tastatur. Kanskje ikke like morro når du går til innkjøp av en bærbar -z00l- Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 ITButikken er nok et hakk vanskligere enn mange andre butikker på returer. De tilbyr dog en ekstra forsikring som ikke koster så mange prosentene og da tar de ting tilbake samma hva som har skjedd. Synes det er greit jeg, skal man ha de laveste prisene så må man regne med returpolitikken ikke er så liberal som i noen av de litt dyrere butikkene. Når jeg kjøpte en 20" LCD hos dem var de billigere enn alle de andre nettbutikkene, selv når jeg tok med garantien. Kan ikke alltid få i pose og sekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå