xt9800 e bæst Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hjelp!!! har et seriøst irriterende problem med internettet mitt, nesten uansett, når jeg skal laste jned eller spille online, kan jeg ikke koble meg til serveren. når jeg var på LAN funka alt helt fint, men hjemme funker ingenting, så jeg tror det er noe feil med instillingene. bare MSN messenger 7.0 beta funker av MSN versjonene, men da må jeg ta en tilkoblingstest. Har du peiling på hva som kan være feil? - har opera som nettleser - ekstremt dårlig linje: Isdn 2x 64kbit Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 "koble meg til serveren" sier du. Hva snakker du om da? En lokal server, eller serveren til ISP-en din? Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 f.eks alle online game servere: noe slikt Connection error: unable to connect to server Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Sitter du bak en form for brannmur? Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 nei, den har gått ut av dato, så jeg sletta den. har ikke SP2 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du har heller ingen router eller annet med innebygd brannmur? Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ikke brannmur eller router o.l Lenke til kommentar
felzius Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Uhm, samme problemet. I dag tidlig (0740) sjekket jeg "AH" i WoW, funket, men måtte logge av. to timer senere var det ikke mulig å koble til WoW, CoH, BT, DC eller noen annen form for server. Jeg sitter bak skolenettverk i Oppland, systemadmin på skolen har ikke gjort noe, så jeg regner med at det er fylket som leker seg, og har stengt _alle_ portene jeg bruker, bortsett fra msn og vanlig nett. Noen som vet hvem som styrer dette i Oppland? (Nordgudbrandsdalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå