Cain_85 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hei, jeg har et problem som jeg tror skal la seg fikse ganske enkelt. Jeg er i besittelse av et TerraTec DMX 6fire 24/96, og har koblet i mine 4 høyttalere. Problemet er at når jeg spiller av vanlig musikk så spilles det i kun i front. Forståelig nok, men jeg kunne altså tenkt meg at de bakre høyttalerne også spilte av. Er det noen som vet hvor man fikser slike instillinger?? Edit: spilleren jeg bruker er Windows Media Player (og jeg har Windows XP) Tusen takk for hjelp Endret 8. april 2005 av Cain_85 Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du må velge quadraphonic i valg av høytalleroppsett. Du ser også på bildet når du velger oppsett med 4 høytallere. Kontrollpanel->lyd->Høyttaleinnstillinger Har samme kort selv Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Har satt alt til 4 høyttalere,(både i windows og i controll boardet til lydkortet) allikevel spiller Mediaplayer bare i de to front høyttalerene Er surround i spill, samt når jeg tester de forskjellige høyttalerne i lydkortkontrollbordet. edit: har selvfølgelig nyeste drivere, dog de er ifra jula 2003 Endret 11. april 2005 av Cain_85 Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Du må nok begynne å bruke en bra musikkavspiller... Foobar 2000 (foobar2000.org) er tingen du leter etter Innstaller full versjon og du har blant annet valget å kjøre en plugin som sender stereolyd til 4 kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå