Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 DÆVEN!!! det var jo helt utrolig bra!! hva brukte du for å gravere? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den ble kongebra da! Nice work, vil se mer av dette! Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bare en ting å si, VAKKERT Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Utrolig bra gravering!! Hva brukte du til å gravere a? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Utrolig bra gravering!! Hva brukte du til å gravere a? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dobbelpost Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hehe. Takk takk ble faktisk veldig fornøyd med graveringa mi selv også Det jeg brukte var den minste av disse graverings tilbehørene til dremel. Blir nok en ny update i morgen.. Jeg har kommet ganske langt og vet akkurat hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem i morgen. Jeg har et problem, som dere ser på dette bildet: Så ser dere nettingen over vifta. Slik netting trenger jeg, i en ganske stor bit. Noen som har forslag om hvor jeg kan skaffe slikt? TAKK EDIT: fikset noe småtteri Endret 21. april 2005 av perstian Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Likte graveringa ja...... PENT!! *glede seg til update* Endret 21. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bra arbeid ja! 80mm-viftegrillnetting 120mm-viftegrillnetting Er det noe sånn du er ute etter? Kanskje de har noe på radioer eller noe sånn også sjekk fyllinga Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 slik dremeltilbehør har jeg og faktisk *tenker på å lage noe inngravering på prosjektet mitt* uansett, godt jobba! stå på! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Tusen takk for alt sammen Holder nå på å får lakket det siste, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste graveringa. Bra arbeid ja! 80mm-viftegrillnetting 120mm-viftegrillnetting Er det noe sånn du er ute etter? Kanskje de har noe på radioer eller noe sånn også sjekk fyllinga Det var akkurat det jeg tenkte på bare i en bit på rundt 15x30cm. Update i løpet av helga! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Faren min har dratt til Oslo med kameraet slik at jeg ikke kan få tatt noen bilder, men jeg har kommet utrolig langt! Det eneste jeg mangler er å få tak i netting, fikse plexiglasset med Gordon freeman og sette inn lysene. Bilde update i morgen? (24.04) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 UPDATE!!!! Da er det tid for en ny update og her kommer bildene med en liten teskt-bit ved siden. ENJOY: Her en frontplate for 3,5" brønnen, denne skal jeg ha for de røde lysene mine i tillegg til de blå som jeg har på en frontplate fra 5.25" brønnen med en soundcontrol. 2stk 120mm Papst vifter, de funker som F***!! Ble ganske pent, eller? Det bitte lille Half Life2 merket festet med skruer og mutter. Dette blir lyst opp av de blå lysene fra viftestyringen. Fra undersiden Inngraveringa. Plexiglasset er kuttet i den formen jeg vil ha + at jeg pusset plexien for å få en matt effekt. Fronten, der inngraveringa skal festes med skruer og mutter. Måtte sparkle fordi noen hull ikke passet siden jeg gjorde om formen på plexi glasset. Bedre med for mye enn for lite? Slik blir det når alt er fikset, men jeg skal ha noe fin-masket netting på baksiden og bak der igjen skal jeg ha noen røde katoder Håper jeg tilfredstilte de fleste her nå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, dette ser bra ut, men husk å pusse ned sparkelen etterpå nå, og lakke om igjen (eller misforsto jeg nå? ) kjekt med update Lenke til kommentar
perstian Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Ja, seff! Det er akkurat det jeg har tenkt til.. Skal ikke ha det sånn nei Slik som du sikkert ser så er det mulig å se igjennom plexiglasset og det er ikke noe pent, men nå har jeg funnet ut hvor jeg kan få tak i akkurat slik netting jeg trenger! Jeg satte meg ned og så på denne: Så tenkte jeg, F**N!! Vi har jo slike papirkurver overalt : OG: HIHI!! Jeg kommer til å gjøre meg ferdig i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 må si jeg elsker den inngraveringen din! ser ut som om den kommmer rett fra en fabrikk! nice job! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Blir sikkert fint det EDIT: Bildene kom, og jeg forsto alt han mente Endret 25. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
perstian Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Tusen takk! Ble veldig fornøyd med den selv. Håper jeg blir like fornøyd med helheten når jeg er ferdig, men nå hopper jeg i dusjen! Ny update i morgen kveld eller noe sånt!! Takk alle sammen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Du har skills. *misunneperstian* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå